توییت وزیر ارشاد پس از بازگشت از قم

گفت‌وگو با سیدعباس صالحی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس بازگشت از قم، پیامی را درباره این سفر در توییتر منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، سیدعباس صالحی – وزیر ارشاد – در پایان سفر سه روزه‌اش به استان قم و دیدار با مراجع عظام تقلید در صفحه توییترش نوشت: «سفر قم، گام نخست تعامل با حوزه بود. می‌توان آن را فرصتی برای شنیدن دغدغه‌ها و ارتقای اعتماد به اصحاب فرهنگ و هنر ساخت. در این راه می‌کوشم.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر چهارشنبه به منظور زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و دیدار با مراجع عظام تقلید وارد قم شد و مورد استقبال استاندار قم قرار گرفت.

وزیر ارشاد از هشتم شهریورماه به‌منظور دیدار و گفت‌وگو با برخی مراجع عظام تقلید و مدیران حوزه‌های علمیه به قم سفر کرد. او ابتدا در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

ابلاغ پیام رییس‌جمهوری به مراجع عظام تقلید در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم و پیگیری فرصت‌های تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حوزه‌های علمیه از جمله اهداف سفر وزیر ارشاد به شهر قم بود.

سیدعباس صالحی – وزیر ارشاد – در این سفر با آیت‌الله وحید خراسانی، آیت‌الله نوری همدانی، آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله صافی گلپایگانی، آیت‌الله علوی گرگانی، آیت‌الله سعیدی، آیت‌الله سبحانی، آیت‌الله استادی، آیت‌الله حسینی بوشهری، آیت‌الله اعرافی و … دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*