آخرین خبر :

یادداشت امروز/ما خبرنگارانیم، زبان صادق مردم!

ما خبرنگارانیم، افتخار ما این است که به قسم قرآنی ، کرامت یافته ایم. ن والقلم و ما یسطرون را که می خوانند و یا می نویسند، این مائیم که شوکت صد چندان می یابیم و برای حراست از این شان، کلمات را منصفانه کنار هم می گذاریم تا به روشنگری برخیزند.
ما خبرنگارانیم، افتخار ما آن است که “نبا عظیم” قرآنی را ما ترجمان می کنیم در زندگی تا مردمان به این دنیا نگاهی آخرتی داشته باشند و با درک درست آخرت، این دنیا را بستر کار و مزرعه زیبایی ها کنند تا آخرتی نیکو، عاقبت ما را رقم زند.
ما خبرنگارانیم، افتخار مان آن است که آواز برخاسته از گلوی قلم مان، از جنس جاودانه ترین اعجاز الهی است؛ کلمه، که چون به کلام تبدیل می شود، افق می گشاید و آینده را فرادید می آورد.
ما خبرنگارانیم، افتخار مان آن است که نام ما به برکت خون شهید بر پیشانی تقویم ها، نقش بسته است. ما قبیله ای هستیم که قلم از نفس های به شهادت شکوفا شده محمود صارمی، جان می دهیم تا جهان را به نور درنوردیم.
ما خبرنگارانیم، افتخار ما برداشتن علم در جبهه دفاع از سرحدات فکری، عقیدتی و سیاسی است. ما قلم را زمین نخواهیم گذاشت حتی اگر دستان مان قلم شود. ما را عهدی است با مردم و انقلاب که به جان آن را پاس می داریم. ما را خداوند علی اعلا، رسالت خبرنگاری داده است تا “عاملان” امر به معروف و نهی از منکر باشیم.
ما خبرنگارانیم، افتخار مان، آئینگی است . صداقت و صراحت و راستی، تعریف کلماتی است که از گلوی قلم مان می تراود و خشت بنای جامعه اخلاقی و انسان های اخلاق مدار می شود.
ما خبرنگارانیم ، افتخار مان این است که انصاف، روح جاری در کلمات ماست و مروت، جانی که در حرف به حرفی که می نویسیم نفس می کشد. لذا به صراحت وعده می دهیم که تا هستیم و قلم برکف داریم برمدار انصاف و مروت خواهیم ماند.
ما خبرنگارانیم، افتخار مان این است که هرگز قلم به تخریب نخواهیم گرداند و حرمت نقد را به آلودگی تخریب نخواهیم آلود و همواره بر عهد حرفه ای و اخلاق دینی پایبند خواهیم بود. این پیمان را نیز به حرمت قطره قطره خون شهید صارمی هرسال تازه می کنیم تا یادمان بماند میان جوهر جوشیده از گلوی قلم و خون تراوا از چشمه هزار زخم شهید، خویشاوندی ای ماندگار است پس بر پاسداری از حقیقت، ثابت قدم خواهیم ماند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*