آخرین خبر :

پیامک

۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۹۹۹۶
با سلام میخواستم این پیام را چاپ کنید با گذشت ۵ سال از تحویل خانه های تعاونی مسکن پادگان ۰۴ بیرجند واقع در بلوار ناصری هنوز اسناد منازل صادر نشده سنسورهای آتش نشانی نصب نشده و قبض های اب برق و گاز نیز به اسم تعاونی میباشد استدعا دارم مسئولین رسیدکی کنند .
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۱۳:۲۹:۴۴ خوانده نشده خیر
۲

حق کارگران شهرداری رو بدین که آخر نمازهاشون براتون دعای خیر بکنن.
شهردار زحمتکش فصل مسافرت هست اگه خودتون و جای یکی از کارگران زیردستتون بزارید که تو خجالت دختر کلاس اولیش مونده که قول زیارت امام رضارو در تابستون بهش داده الان داره پیش دختر کوچولوش عرق شرم میریزه.
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۱۲:۱۹:۳۳ خوانده نشده خیر
۳
منتخبین محترم شورای شهر بیرجند،درست است که شمارای آورده ایدولی متوجه باشید که درانتخاب شهرداردچاراشتباه نشویدچون درست است که شمامنتخب عده ای ازمردم درشورای شهرهستیدولی همه مردم توقع انتخاب شهرداری بومی و توانمندرا دارندواگرکسیکه مردم به او رای نداده اندواعتمادنکرده اندشهردارشود،دهن کجی به مردم و یک عقبگرد برای شهر بیرجندخواهد بود.
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۱۱:۴۶:۴۵ خوانده نشده خیر
۴
در ظهور آقازادگی بخش مهمش به خود آقای فرهیخته برمی گردد ۰ مگر ایشان نخوانده بود که هنرمند هرجا رود قدر بیند و بر صدر نشیند !! پس چرا امثال ایشان نسل جدید را طوری بارآورند که بجای تکیه بر توانایی درون منتظر لطف و وصل شدن به آخور قدرت ها باشند۰ فارغ از بحث سیاسی و جناحی بنده پند یک معلم  را هرگز فراموش نمی کنم که به شاگردان خود گفته بود شما با خواندن درس بهتر سعی کنید در زمینه های پزشکی مهندسی و کلأ امور غیر سیاسی  نقص خود را جبران کنید۰ ضمن آنکه متأسفانه همین فرهیختگان طوری سلیقه نسل جدید را بارآورده اند که به هرکس جلوی نظام به ایستد به آقازاده های مساله دارش بیشتر توجه کنند تا آنجا که به ردیف اول آرای کلان شهرها نایل شوند آن وقت از این سلایق انتظار عدالت ورزی آب در هاون کوفتن است۰
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۰۷:۵۹:۳۴ خوانده نشده خیر
۵
آپارتمان فروشی۰خ پاسداران ۸ تازه ساز .آفتابگیر۷۵متری  دوخواب ازمجموع ۶واحدی  اسانسوردار پارکینگ اختصاصی  فی توافقی
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۰۷:۵۹:۰۵ خوانده نشده خیر
۶
زمین فروشی خراشاد حاشیه خیابان اصلی سند ثبتی چشم انداز عالی قیمت سی م خراشادی ۰۹۳۹۵۶۱۴۲۲۰
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۰۷:۰۰:۱۵ خوانده نشده خیر
۷
رییس سازمان جهاد کشاوزی آستان اعلام کرده بود که خراسان جنوبی در تولید گندم خودگفا شده است اگر چنین خبری صحت دارد چرا جشن نمیگیرند
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۰۰:۱۴:۲۶ خوانده نشده خیر
۸
درحالیکه بسیاری از شهرهای مراکز استان ها جلسات منتخبان برای برنامه ریزی و انتخاب شهردار برگزار میشود در بیر جند گو یا خبری نیست!
۱۳۹۶/۰۵/۰۲ ۰۰:۰۰:۱۵ خوانده نشده خیر
۹
سلام! تا کی میخواهیم سرمان را کلاه بذاریم چگونه توقع داریم دولت کارها را به بخش خصوصی واگذار کند در حالیکه در انچام پیش پا افتاده ترین امور عاجزیم وقانون را عمل نمی کنیم!مانند خانه مطبوعات استان!!
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۲۳:۵۵:۲۲ خوانده نشده خیر
۱۰
سلام! خراسان جنوبی ازجاده های دو بانده،راه آهن و پروازهای منظم محروم است وما با همین پروازهای تاخیری خو گرفته ایم آیا عدالت است که دو ماه پروازههای روز جمعه بیرجند قطع شود مسولان چکار میکنند!
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۲۳:۴۳:۴۹ خوانده نشده خیر
۱۱
سلام!چرا باید همیشه پروازهای استان محروم و دور افتاده ای چون خراسان جنوبی لغو شود که ۱۲۰۰کیلومتر با مرکز کشور فاصله دارد  ایا اعتدال است!
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۲۳:۳۷:۵۵ خوانده نشده خیر
۱۲
سایت اداری خیابان بهارومحبت شهرداری نظافت نمی کندووضعیت نامناسبی بوجودآمدکه درشأن مردم نیست.
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۲۰:۳۳:۲۴ خوانده نشده خیر
۱۳
باسلام.لطفاشهرداری جهت اقدام پارک وفضای سبز،آتش نشانی قسمت مسکونی سایت اداری اقدام کند.باتشکر
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۲۰:۲۹:۴۸ خوانده نشده خیر
۱۴
باسلام خدمت شما روزنامه عزیز ازشما خواهش میکنم این پیام ما کارگران سیمان باقران راکه سیزده ماه میشود که حقوق پرداخت نکردهاند نمیدانندماکارگران  واقعا از دست این مدیران …..چیکارکنیم
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۱۹:۴۶:۲۷ خوانده نشده خیر
۱۵
باسلام ما اهالی غفاری شهرک ۲۷تیر اصلا اسایش نداریم از ساعت ۱۰دیگه تو کوچه ها سگ ها ول کرد هست یک رسیدگی کنین خاهشا
۱۳۹۶/۰۵/۰۱ ۱۹:۴۲:۲۵ خوانده نشده خیر
۱۶ +۹۸۹۱۵۸۶۶۷۰۵۰

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*