آخرین خبر :

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی: حدیث سلسله الذهب مردم را به توحید دعوت می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام رضا (علیه السلام) مردم را در حدیث سلسله الذهب به توحید دعوت می کنند، گفت: هیچ ظالمی نمی تواند حاکم باشد و اگر ظالمی به حاکمیت برسد آن حاکمیت غصبی است.
آیت ا… سیدعلیرضا عبادی در دیدار کاروان خدام رضوی اظهار داشت: دشمنان اسلام هرگز نتوانسته اند قرآن کریم را تحریف کنند.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (صلی ا… علیه و آله) گفت: بنا بر برخی از روایات پیامبر اکرم(صلی ا… علیه و آله) فرموده اند که امت من در آینده به ۷۳ گروه تقسیم خواهند شد و یک گروه حقیقت اسلام و حق و عدل را بیان خواهند کرد. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه اسلام قابل تحریف است اما قرآن کریم هرگز تحریف نخواهد شد، بیان کرد: عدل نشان اصلی اسلام ناب است که دعوت همه انبیا و اولیای الهی به محور آن انجام شده است.
آیت ا… عبادی تاکید داشت: تنها توحید صحیح، اسلام واقعی، ایمان و صداقت است که می تواند انسان را روی حق نگه دارد و در غیر این صورت انسان از شیطان هم کم نمی آورد. وی در ادامه افزود: مسلمان واقعی کسی است که خدا را به معنای تنها موثر عالم هستی بداند و در این صورت نیاز ندارد که دروغ بگوید یا دزدی و یا حق کشی کند و یا به خاک ملت ها تجاوز کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروز در این دنیای وحشی به اسم دین بدتر از هر زمانی اقدام به ظلم و تعدی می کنند، گفت: بنابراین در مکتب ناب اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) به هیچ وجه ظلم جایی ندارد.
آیت ا… عبادی با تاکید بر اینکه در مکتب اهل بیت (علیهم السلام) به هیچ ظالمی رسمیت داده نمی شود، ادامه داد: هیچ ظالمی نمی تواند حاکم باشد و اگر ظالمی به حاکمیت برسد آن حاکمیت غصبی است.
وی با بیان اینکه باید ظالم برداشته شود تا دین اجرایی شود، گفت: مسلمانان از زمانی اسلام را تحریف کردند که تبعیت از حکام ظالم را مجاز شمردند و اگر ظالم و کافر را کنار بگذارید توفیق مومن لله را پیدا خواهید کرد. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حدیث سلسله الذهب اظهار داشت: امام رضا (علیه السلام) در این حدیث مردم را به توحید دعوت کردند؛ بنابر این حدیث مبارک سرنوشت همه مردم در گرو پذیرش حق است و پیام امام رضا (علیه السلام) همان پیام رسول گرامی اسلام (صلی ا… علیه و آله) است. آیت ا… عبادی خاطرنشان کرد: بلاد اسلام تحت ولایت کسی است که تسلیم خداوند متعال قرار دارد و در مقابل ظالمان کوتاه نمی آید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*