آخرین خبر :

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی خبر داد: آرامش مالیاتی در استان

سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: به هیچ عنوان راضی به تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری حتی یک کارگر هم نیستیم. محمد رضا پاک گهر روز گذشته در دیدار با سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی با بیان این مطلب افزود: تا جایی که ممکن است و در چهارچوب قانون اجازه می دهد حداکثر مساعدت را با فعالان اقتصادی استان داشته و خواهیم داشت و از حمایت آنان دریغ نخواهیم کرد. وی که به مناسبت روز خبرنگار در روزنامه امروز خراسان جنوبی حضور یافته بود با تاکید بر اینکه مردم نجیب و با ایمان خراسان جنوبی پرداخت مالیات را که حق ملت است همچون خمس و زکات نگاه می کنند تصریح کرد: خط قرمز این اداره کل فرار مالیاتی است و اگر احساس کنیم که فردی قصد فرار مالیاتی دارد مرّ قانون را عمل خواهیم کرد در غیراین صورت تا حد توان و اختیارات قانونی با بدهکاران مالیاتی مساعدت می کنیم. سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی به آرامش مالیاتی در استان اشاره کرد و گفت: پرداخت مالیات نیاز به فرهنگ سازی دارد که این امر تنها از طریق رسانه ها و مطبوعات امکان پذیر است. پاک گهر افزود: امسال به حول و قوه الهی و همراهی مردم و رسانه ها و نگاه مثبت کارکنان، تنش و مشکلات مالیاتی به حداقل رسید و اکثر مودیان مالیاتی با رضایت خاطر مالیات پرداخت کردند. وی اعتمادسازی را رکن اصلی در پرداخت مالیات ذکر کرد و گفت: این امر نیز با مساعدت روزنامه ها قابل اجرا است و در این زمینه باید بیشتر تلاش شود.
وی به جایگاه و نقش مطبوعات در توسعه اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص های توسعه در جهان وجود نشریات است و خراسان جنوبی در این شاخصه از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.
سردبیر روزنامه امروز خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه پر رنگ بودن دیانت مردم در خراسان جنوبی باعث شده تا نگاه آنان به پرداخت مالیات همچون پرداخت خمس و زکات باشد بر حفظ و تقویت این فضا تاکید کرد و گفت: صداقت، درستکاری، همراهی و پاک دست بودن کارکنان اداره کل امور مالیاتی این باور را در مودیان مالیاتی ایجاد کرده است که ضمن نگاه شرعی به آن اعتماد به درست هزینه کردن آن داشته باشند. احمد حیدری با اشاره به اینکه در سالهای گذشته اعتراض مردم نسبت به دریافت مالیات زیاد بود، افزود: خوشبختانه در سال جاری این گونه اعتراضات به حداقل رسیده است که نشان از همراهی و همدلی کارکنان امور مالیاتی با مردم و مودیان مالیاتی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*