خبرنگاران مشاوران امین مدیران هستند مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی طی سه سال اخیر رشد چشمگیری داشته است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در بازدید از مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت:مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی طی سه اخیر رشد بسیار خوب و چشم گیری در حوزه رسانه ای و فرهنگی داشته است.
سنجری با بیان اینکه خبرنگاران مشاوران امین و قابل قبولی برای مدیران هستند، افزود:جامعه و استان می تواند با کمک رسانه ها و خبرنگاران به رشد و توسعه دست یابد و باید تعامل بین دستگا های اجرائی و رسانه قوی تر از گذشته برای پیشبرد اهداف استان باشد. وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران بسیار حساس، سنگین و با استرس است گفت : با وجود فضای مجازی و انتشار اخبار و شایعات وظیفه خبرنگاران بسیار مهم تر و موثر تر می باشد. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه مدیران و رسانه یک هدف مشترک و آن هم توسعه و پیشرفت استان را دنبال می کنند عنوان کرد: ما به عنوان مسئولان و شما به عنوان رسانه پل ارتباط بین مردم و مسئولان باید به گونه ای حرکت کنیم که مخاطب اصلی و پشتوانه های اصلی نظام و انقلاب حس خوبی داشته باشند و به شکلی مسائل و مباحث پیرامون خود را منعکس کنیم که به توسعه استان کمک کند. وی افزود: در کنار همه نیازهای استان برای توسعه، یکی از نیازهای اصلی و اساسی همدلی، همراهی، همفکری و هم افزایی و تلاش همگانی است تا خواسته ها و مطالبات استان را به گوش مسئولان برسانیم و پیگیری کنیم.
سنجری با بیان اینکه طبق آخرین سر شماری در استان خراسان جنوبی ۲۵ هزار نفر بیکار هستند گفت:از همه ظرفیت ها و طرح های کشوری برای حل مشکل بیکاری در استان استفاده خواهیم کرد.
محمود حیدری مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر از همراهی و همکاری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با رسانه و خبرنگاران افزود:مجموعه رسانه ای و چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی امروز با داشتن چاپخانه مجهز در رتبه شش رسانه های محلی کشور قرار دارد. وی با اعلام آمادگی این مجموعه با تمامی دستگاه های اجرائی و مدیران در جهت توسعه و پیشرفت استان افزود: با توجه به خشکسالی های چند ساله و نبود صنعت و تولید کافی در استان باید برای حل مشکل بیکاری در استان فکر اساسی شود. وی با اشاره به مشکلات بیمه ، مالیات و سود های بالای تسهیلات در استان خواهان همکاری بیشتر مدیران دستگاه های اجرائی با تولید کنندگان و صنعتگران شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*