آخرین خبر :

ارتباط و تعامل با رسانه ها از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است

ارتباط و تعامل با رسانه ها از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی به مناسبت روز خبرنگار در دفتر روزنامه امروز خراسان جنوبی حضور یافت و ضمن تبریک روز خبرنگار از خدمات و اقدامات مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی و تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کرد. حجت الاسلام معصومی ارتباط و تعامل با رسانه ها را از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دانست و افزود: رسانه‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند که مجموعه رسانه ای و فرهنگی امروز خراسان جنوبی در این رابط همکاری خوبی با بنیاد شهید دارد. وی عنوان کرد: اصحاب رسانه و قلم به عنوان بخش پویای جامعه اسلامی، سفیرانی هستند که با تلاش و تعهد، روشنایی حقیقت را برای مردم به ارمغان می آورند و ما خود را موظف به تجلیل از این عزیزان می دانیم. مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان با تأکید براینکه تلاش خبرنگاران بود که نقش مهمی در انتقال مفاهیم ارزشمند دفاع مقدس ایفا کرد و با گذشت سالهای طولانی همواره یاد و خاطره حماسه آفرینی شهدا و ایثارگران زنده است، عنوان کرد: اگر قلم خبرنگاران به عنوان راویان تاریخ نبود شاید اینک ما هیچ اطلاعاتی از گذشته پرافتخارمان نداشتیم. وی افزود: تمامیت ارضی، حیثیت، امنیت، عزت، شرف، آبرو و پیشرفت، موفقیت و سربلندی امروز ایران را مدیون رشادت ها و خون پاک شهدا هستیم و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهدات نیازمند همکاری همه رسانه ها و خبرنگاران می باشیم. حیدری مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی هم در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از خدمات بنیاد شهید و امور ایثاگران گفت:مجموعه رسانه ای امروز خراسان جنوبی با ۵ نشریه مکتوب و مجموعه چاپ و نشر برای همکاری و تعامل در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

 

کمک های نقدیبه ستاد دیه استان ۵ برابر شد
رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی گفت: کمک های نقدی به ستاد دیه استان طی سالجاری ۵ برابر شده است.
علی اکبر خویی روز گذشته در دیدار با مدیرمسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی با اعلام این خبر افزود: امسال ۴۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد با ۲۲ میلیارد ریال بدهی در خراسان جنوبی آزاد شدند . وی خاطر نشان کرد: از این میزان بدهی با تلاش مسئولان ذیربط از طلبکاران ۵۰ درصد تخفیف گرفته شده و رضایت آنان جلب شده است. وی با اشاره به اینکه در سال قبل تمام زندانیان بدهکار جرائم غیرعمد آزاد شده اند، افزود: امسال به دنبال برگزاری جشن آزادی زندانیان غیر عمد علاوه بر ماه مبارک رمضان در دیگر مناسبت ها هستیم. وی با تاکید برآشنایی مردم به مسائل حقوقی، ازدواج، دیه و حوادث خواستار فرهنگ سازی رسانه ها در این زمینه شد. مدیرمسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی هم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان صارمی و ناصری گفت: همه ساله مطبوعات در راستای مشارکت بیشتر مردم در امور خیرخواهانه و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اطلاع رسانی کرده است. محمود حیدری افزود: امیدواریم با فرهنگ سازی و پیشگیری ورودی زندان ها کاهش یابد و شاهد حضور زندانیان غیرعمد در زندان ها باشیم.

 

پیشرفته ترین اتو بانک شرق کشور در فردوس راه اندازی شد

مدیر شعب بانک ایران زمین در خراسان جنوبی گفت: پیشرفته ترین اتو بانک شرق کشور در فردوس راه اندازی شده است.
حسن رضا یزدانی روز گذشته به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با دست اندرکاران روزنامه امروز خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: در صورت تامین زمین در شهر بیرجند به عنوان مرکز استان خراسان جنوبی این بانک آمادگی دارد که در این شهر اتو بانک راه اندازی کند. وی افزود: درخواست تامین زمین در سال گذشته به شورای شهر بیرجند ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم. وی تصریح کرد: چنانچه محل مناسبی در اختیار بانک ایران زمین قرار گیرد اتو بانک را ایجاد خواهیم کرد. وی هزینه راه اندازی اتو بانک را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: با راه اندازی اتو بانک جانبازان و معلولان راحت تر از خدمات بانکی بهره مند می شوند. وی همچنین به اقدامات بانک ایران زمین درخراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور دکتر امیرحسنخانی نماینده فردوس، طبس ، سرایان و بشرویه در هیئت مدیره بانک توجه خاصی به واحدهای نیازمند تسهیلات می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*