آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی استان/پیگیری رقابت های والیبال ساحلی در قاین

مدیرکل ورزش وجوانان استان در فستیوال افاغنه مطرح کرد: بهره مندی افاغنه از اماکن ورزشی استان
مدیرکل ورزش وجوانان استان گفت: در حال حاضر افغان های مقیم خراسان جنوبی از امکانات ورزشی موجود استان استفاده می کنند و امیدواریم در آینده برنامه های بهتری در حوزه ورزش اتباع خارجی داشته باشیم.به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر افضل پور در مراسم فستیوال افاغنه پسران که در مجموعه ورزشی آزادی بیرجند برگزار شد، افزود: ورزش یک پدیده اجتماعی و ظرفیت های زیادی دارد که باید از این ظرفیت ها برای رشد جامعه بهره گرفت. وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره نشانه حمایت دولت و وزارت ورزش و جوانان از اتباع خارجی مقیم ایران است تصریح کرد: در شورای فرهنگی و ورزشی کشور سیاستگذاری برای فعالیت ورزشی اتباع خارجی مقیم ایران پیش بینی شده که نشان از نظر بلند دولت به اتباع خارجی مقیم داخل کشور است. وی ادامه داد: وقتی در کشور، رویداد ورزشی ویژه اتباع خارجی همسایه کشور ایران برگزار می شود، نشان از ظرفیت ورزش در ایجاد صلح، امنیت و زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر است. گفتنی است فستیوال پسران افاغنه با حضور ۱۰۰ شرکت کننده فوتبال آموز افغان مقیم استان های خراسان جنوبی، رضوی و سیستان و بلوچستان در قالب ۱۶ تیم با هدف شناسایی جمعیت واستعداد افاغنه بیرجند، معرفی مردم افغان و سوق دادن توجه مسئولان به این قشر برگزار شد.
برگزاری رقابت های طناب کشی و فوتبال روی میز در استان
مسابقات طناب کشی و فوتبال روی میز در خراسان جنوبی برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، علیزاده رییس هیات انجمن های ورزشی استان گفت:به مناسبت دهه کرامت یک دوره مسابقات طناب کشی ،و فوتبال روی میز در دو بخش بانوان و آقایان در سالن ورزشی سرو بیرجند برگزار شد. وی افزود: در این دوره از مسابقات دربخش فوتبال روی میز ۳۰ نفر از ورزشکاران استان با یکدیگر رقابت کردند که در پایان تیم های الف و ب بیرجند مقام های اول و دوم و شهرستان طبس مقام سوم را کسب کرد. وی ادامه داد: همچنین در رشته طناب کشی بخش آقایان تیم بیرجند الف و خوسف اول و دوم شدند و در بخش بانوان تیم های سربیشه و بیرجند مقام های اول و دوم را کسب کردند.
پیگیری رقابت های والیبال ساحلی در قاین
مسابقات والیبال ساحلی یادواره شهدای خانواده والیبال در شهرستان قاین پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مسابقات والیبال ساحلی مردان قاین گرامی داشت شهدای خانواده والیبال با انجام دو دیدار پیگیری شد در این رقابت ها تیم تزئینات مقدم خضری با نتیجه ۲بر۱ از سد تیم شهدائ ورزگ گذشت و در دومین بازی تیم شهید کاظمی محمد آباد علم با نتیجه ۲بر صفر تیم هاپکیدو را مغلوب کرد. این رقابت ها با حضور ۱۰ تیم در زمین والیبال ساحلی جنب استخر شنا مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*