آخرین خبر :

اخبار کوتاه ورزشی استان/دیدار دوستانه رفت وبرگشت فوتبال تیم پهنایی قاین با شهرداری بیرجند

دیدار دوستانه رفت وبرگشت فوتبال تیم پهنایی قاین با شهرداری بیرجند
مسابقات دوستانه فوتبال دوتیم پهنایی قاین وشهرداری بیرجند برگزار شد. دیدار دوستانه فوتبال دوتیم پهنایی قاین وشهرداری بیرجند در محل چمن مصنوعی جنب زندان شهرستان قاین روز گذشته برگزار شد . در این تیم پهنایی قاین با نتیجه ۱بر صفر شهرداری بیرجند را مغلوب کرد.
معرفی برترین های جشنواره ورزشی بانوان خوسف
جشنواره ورزشی بانوان شهرستان خوسف با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به منظور بزرگداشت دهه کرامت جشنواره بزرگ فراغت بانوان با ورزش شهرستان خوسف در سالن شهید نجفی برگزارشد. این جشنواره در رشته های یه قل و دوقل ، لی لی ، دارت و بسکتبال (پرتاب توپ در سبد) با حضور ۳۰ گروه ۳ نفره برگزار شد که در پایان گروه خواهران غلامی از روستای معصوم آباد مقام نخست این رقابت ها را کسب.
سالم سازی محیط های ورزشی در گرو رعایت اصول اخلاقی و موازین دینی و اسلامی
مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: سالم سازی محیط های مختلف ورزشی اعم از فضای اداری، اماکن ورزشی تحت پوشش و باشگاهها با اشاعه و رعایت اصول اخلاقی در بین جامعه ورزشی استان از ضروریات است. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دکتر محمد اسماعیل افضل پور در دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل ورزش و جوانان در بیرجند افزود: هماهنگی بین بخشی و همکاری همه واحدها در اجرای مصوبات و اجرای برنامه های ۱۸ گانه ابلاغی ستاد مورد تاکید است. در ادامه این جلسه قدیمی، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر با تشریح مصوبات جلسه قبلی و ارائه گزارشی از روند اجرای مصوبات، تعهد اجرایی و هماهنگی بین بخشی برای برنامه ریزی هدفمند را اصلی انکار ناپذیر دانست و گفت: پایبندی اخلاقی کارکنان در کنار سازماندهی گروههای یاوران معروف جهت اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اصلی لازم است که تقویت مشارکت اجتماعی برای عمل به این فریضه را بیش از گذشته فراهم خواهد کرد. گفتنی است استفاده از فضای مجازی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی عمومی، احصای توانمندیها و ظرفیتهای موجود اداری برای توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، برنامه ریزی جهت مشارکت هیاتهای ورزشی، کارکنان و جامعه بسیج ورزشکاران در طرح یاوران معروف و پیش بینی دوره های آموزشی ویژه کارکنان و داوطلبان در کنار تشکیل کمیته های متناظر در شهرستانها و در سطح استان از مواردی بود که در پایان این جلسه با پیشنهاد اعضا و تایید مدیرکل ورزش و جوانان به تصویب رسید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*