نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران و رسانه ها :رسانه نباید دچاربی تفاوتی شود

به مناسبت روزخبرنگار جمعی از فعالان رسانه ای در مرکز استان روز گذشته با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند. آیت ا… عبادی در این دیدار با بیان این عبارت که خبرنگاران نباید بگذارند جامعه به خواب برود، گفت: رسانه ها نباید نسبت به سرنوشت ها بی تفاوت باشند و در ابطال باطل باید مردم را بیدار نگه داشته و در احقاق حقشان آنها را راهنما باشند . وی ادامه داد: رسانه ها باید حقیقت اسلام و اصل انقلاب را منتشرکنند چرا که اگر آرمان ها را درست منتقل کنیم همه مردم جهان مشتری آن آرمان می شوند . وی با اشاره به اینکه رسانه ها هم در بعد مثبت و هم منفی نقش تعیین کننده ای دارند ، افزود: تهاجم فرهنگی دشمن بافضای بازی که وجود دارد فرصت را برای سوء استفاده به دشمنان داده است ومقام معظم رهبری نیز ازسالها پیش بر این مساله تاکید داشتند .
وی اذعان داشت: رهبر انقلاب بعداز تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و بعد ازفاصله زمانی ازهمین عبارت بعنوان غارت فرهنگی و بعد ناتوی فرهنگی یاد کردند که تغییر این عبارت نشان می دهد که دشمن در هر مرحله توانسته موفق عمل کندکه وارد مرحله بعدی شده است. نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه غارت اصلی نسبت به انسان فرهنگی است ، گفت: دشمن می خواهد هویت انسانی را بدزدد چون انسان ذاتا فرهنگی است و دین و مکتب رشد فرهنگی رادر پی دارد .
آیت ا… عبادی با اشاره به اینکه اگر این فرهنگ دینی آسیب ببیند همه مسائل سیاسی، اقتصادی ، اجتماعی، نظامی و خانوادگی را متاثر خواهد کرد ، افزود: دشمن خود را کاملا مستحکم کرده و جلو آمده و بدنبال نابودی فرهنگ جوامع است. وی رسانه های کشور را دارای پشتوانه قوی عنوان کرد و ادامه داد: در مکتب اسلام غنای کامل وجود دارد که در هیچ مذهبی وجودندارد .
وی تصریح کرد: در مکتب ما ظلم بر هیچ کسی جایز نیست و ظلم پذیری را هم قبول نداریم و این در حالی است که آمریکا بعد از جنگ جهانی در ۵۰ کشور ورود پیدا کرده که یمن پنجاه ودومین وو کشور است و مجامع جهانی و حقوق بشر در این بین ادعای زیادی دارند اما ازهیچ دروغ می سازند . وی بیان کرد: اینها در طول ۳۸ سال گذشته برسر ملت عراق و در طول ۷۰ سال گذشته بر سرملت فلسطین چه ظلم ها روا داشتند و همه سکوت معنا داری داشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اینها ملت ها را می کشند و زنان و بچه ها را اآواره می کنند ولی کسی حرفی نمی زند و انگار دلها سنگ شده است . مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در این دیدار با اشاره به فرمایشات رهبری در مورد جنگ نرم و شبیخون فرهنگی و اهمیت رسانه ها در این جریانات ، گفت: خبرنگاران درگیر مبارزه ۱۰۰ درصدی وتمام عیار با دشمن هستند .
رضایی افزود: خبرنگاران خط مقدم عرصه جنگ نرم هستند که برای موفقیت بیشتر به حمایت نیازمندند .

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*