روزنامه امروزخراسان جنوبی حد و مرزی برای اطلاع رسانی ندارد

مدیرآموزش و پرورش بیرجند گفت: برنامه محوری اساس کارآموزش و پرورش است و چنانچه برنامه محور نباشیم در آینده با مشکلات عدیده ای روبرو خواهیم بود.
سید حسین سجادی نژاد روز گذشته در دیدار با کارکنان و مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی با اعلام این مطلب افزود: در حوزه آموزش و پرورش روز بدون حادثه، اجرای صحیح برنامه های آموزشی و نظم ارزشمند است و چنانچه این مسائل به خوبی و بدون دغدغه اجرا شود آنگاه می توان برای آینده برنامه ریزی کرد و برنامه محور بود . وی با اشاره به اینکه باید جایگاه و شأن معلم در جامعه حفظ شود گفت: اگر امروز خانواده ها جایگاه و شأن معلم را حفظ کردند قطعا در آینده فرزندانشان جایگاه و شأن آنان را حفظ و احترام به انان را واجب خواهند شمرد. مدیرآموزش و پرورش بیرجند در ادامه به جایگاه خبرنگار و اطلاع رسانی با ذکر خاطره ای به تاثیرگذاری رسانه ها در جامعه اشاره کرد و گفت: روزنامه امروز خراسان جنوبی در بین خواص و کارشناسان فن از جایگاه ویژه ای برخوردار است. سجادی نژاد افزود: این روزنامه با لحاظ کردن منافع ملی حد و مرزی برای اطلاع رسانی ندارد و نسبت به سایر رسانه ها آزادانه تر و با سانسور کمتر ایفای نقش می کند.
مدیرمسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی هم در این دیدار گزارشی از مجتمع چاپ و نشر امروز خراسان جنوبی ارائه کرد و گفت: روزنامه امروز خراسان جنوبی در بین نشریات استان های کشور رتبه ششم ارزیابی را کسب کرده است. محمود حیدری افزود: شاخصه های این ارزیابی دارای ۲۹ پارامتر بوده است که روزنامه امروز خراسان جنوبی جزو ۱۰ نشریه برتر قرار گرفته است. وی تصریح کرد: تیراژ، کیفیت مطالب، یادداشت، سرمقاله،اینفوگرافی، کاریکاتور، پاسداشت زبان فارسی و آئین نگارش، پرداختن به مسائل و موضوعات محلی،عکس و … از جمله این شاخص هاست. یزدانی با اشاره به تلاش های خبرنگاران برای اشائه اخبار در کمال سرعت و صداقت افزود:آنچه خبرنگار را در این حرفه جلو می برد تنها عشق و علاقه به این حرفه است. وی حرفه خبر و اطلاع رسانی را یکی از پایه های توسعه سیاسی و اقتصادی یک کشور دانست و گفت: امید است جایگاه این عزیزان در مرتبه ای قرار گیرد که همه مسئولان در سطوح مختلف جایگاه و ریسک بالای کار خبرنگاری را به درستی درک کرده تا هر آنچه عدالت و صداقت است انتشار یابد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*