آخرین خبر :

اخبار کوتاه استان/گرد و غبار میهمان خراسان جنوبی

گرد و غبار میهمان خراسان جنوبی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت :دما در آخر هفته بین دو تا هفت درجه در نقاط مختلف کشور خنک می شود. محمد اصغری اظهار داشت: در جنوب شرق شاهد وقوع پدیده گرد و خاک خواهیم بود. وزش باد در خراسان جنوبی و سیستان وبلوچستان باعث ایجاد گرد و غبار می شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس خبر داد:اشتغال‌زایی ۲۵۰۰ نفر با افتتاح معدن پروده
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس گفت: پروژه پروده ۴ یکی از مهم‌ترین مسائلی است که از سوی وزرات نیرو در حال پیگیری است که طی این اقدام تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال‌زایی انجام خواهد شد. به گزارش فارس، سیدمهدی طلائی‌مقدم در جمع اصحاب‌رسانه طبس ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، اظهار داشت: خبرنگاران شهید در راستای انتشار خبر درست و صحیح جان خود را در کف دست گذاشته و با دل و جان کار کردند. وی گفت: مسؤولین در قبال خبرنگاران و مطالب منتشر شده باید پاسخگو باشند که این مهم در کشورهای توسعه یافته به خوبی انجام می‌شود و در کشورهای در حال توسعه مثل ایران اسلامی می‌طلبد که خبرنگاران با مهم‌ترین مسائل مطرح شده همسو باشند و پیگیر مطالبات شهرستان نیز باشند تا به توسعه مورد نظر دست یابیم.
مسجد آبگرم فردوس صاحب کانون فرهنگی هنری می شود
مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: به زودی یک باب کانون فرهنگی هنری در جوار مسجد آبگرم توریستی فردوس راه اندازی می شود. به گزارش شبستان، حجت الاسلام ابراهیم سبزه کار طی سفر به شهرستان فردوس از روند کلاس های اوقات فراغت مساجد این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کاری قرار گرفت.
۲۷۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتیدر خراسان جنوبی توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی گفت: طی چهار ماهه نخست سال جاری ۲۷۰ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان توزیع شد. علی اصغر اصغری در گفت و گو با مهر بیان کرد: طی چهار ماهه نخست سال جاری ۱۱ میلیون و ۴۷۸ هزار کیلوگرم گاز CNG در سطح استان عرضه شده است.
خط تولید موتورسیکلت‌های برقی سال آینده در فردوس آغاز می‌شود
شهردار فردوس گفت: خط تولید موتورسیکلت‌های برقی سال آینده در فردوس آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، حمید حلاج‌مقدم در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۰ سال قبل افزایش چشمگیری در سطح فضای سبز شهری داشتیم اما میزان آب فضای سبز از ۷۳ لیتر در ثانیه در سال ۸۶ به ۵۳ لیتر کاهش یافته و مجبور شدیم بسیاری از گونه‌های زیبای فضای سبز را به دلیل آب‌بری زیاد جمع‌آوری کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*