آخرین خبر :

اخبار ورزشی /درخشش نماینده بوچیای استان در رقابت های قهرمانی کشور

درخشش نماینده بوچیای استان در رقابت های قهرمانی کشور
نماینده بوچیای خراسان جنوبی در رقابت های قهرمانی کشور نایب قهرمان شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های قهرمانی بوچیای کشور حسین قنبری نماینده خراسان جنوبی در کلاس Bc1 نایب قهرمان شد و جواز حضور در تیم ملی را کسب کرد. همچنین کاپ اخلاق این رقابت ها به تیم خراسان جنوبی تعلق گرفت. لازم به ذکر است رقابت های قهرمانی بوچیای کشور انتخابی تیم ملی  اعزامی به رقابت های پاراآسیایی با حضور ۱۵ استان در چهار کلاس CP به میزبانی تهران برگزار شد.
اعزام تیم بسکتبال استان به رقابت های منطقه ای
تیم بسکتبال خراسان جنوبی به رقابت های منطقه ای قهرمانی کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رییس هیات بسکتبال استان گفت : مسابقات منطقه ای قهرمانی کشور ۵ تا ۷ مردادماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود. خزاعی افزود: مهران زاروی زاده، محمد رضا مقرنسی، یزدان مسافر، مرتضی ایوبی، پوریا ایوبی، آرمان غلامیان مقدم، ایمان بهروش، کوروش سلیمانی، امیر حسین رحیم آبادی، صادق زرگری، شایان سالاری نیا، علی سالاری و مهدی حسن پور نمایندگان استان در این رقابت ها هستند که به مربیگری محمد نجف نیا و سرپرستی حمید غلامی به مصاف رقبای خود می روند.
دعوت از سه ورزشکار و مربی زورخانه ای استان به تیم ملی
سه ورزشکار نوجوان خراسان جنوبی به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان گفت:  امیر حسین دهقانی ، محمد حسین بهدانی و سامان شیدری به اردوی تیم ملی نوجوانان و آماده سازی مستعدین ورزش های زور خانه ای و پهلوانی کشوراز ۴ تا ۱۰ مرداد ماه جاری که به میزبانی کردستان برگزار می شود، دعوت شدند. قمری افزود: همچنین  طی دعوت نامه ارسالی از سوی فدراسیون علی قمری به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان کشور انتخاب شد و این ورزشکاران را همراهی خواهد کرد.

آغاز رقابت های بدمینتون نونهالان دختر کشور در بیرجند
مسابقات قهرمانی بدمینتون نونهالان دختر کشور با شرکت ۱۲۰ نفر در دو رشته انفرادی و دوبل از ۲۰ استان در قالب ۲۱ تیم در سالن ورزشی غدیر بیرجند آغاز شد.  به گزارش امروز خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در مراسم افتتاحیه این رقابت ها گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در راستای توسعه و ارتقای کمی و کیفی ورزش است. دکتر محمد اسماعیل افضل‌پور با اشاره به اینکه میزبانی مسابقات در سطح ملی زمینه‌ ارتقا و توسعه رشته‌های ورزشی استان را فراهم می‌کند، تصریح کرد: خراسان‌جنوبی از ظرفیت و پتانسیل بالقوه خوبی در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است که از رهگذر میزبانی مسابقات قهرمانی کشور می‌تواند مطرح و معرفی شود. وی ادامه داد: توجه به ورزش بانوان از اولویت‌های جدی دولت تدبیر و امید و وزارت ورزش و جوانان است و بر همین اساس مسؤولان استانی نیز باید رویکرد حمایتی مناسبی به ورزش داشته باشند. وی یادآور شد: حضور تیم‌های ورزشی استان‌های سراسر کشور در یک مجموعه می‌تواند فرصت خوبی برای ارتباطات فرهنگی، قومیتی، اجتماعی ورزشکاران و همچنین زمینه تبادل تجربه‌های علمی و عملی را فراهم کند.
حضور دوندگان استان در مسیر جاده ولایت
دوندگان استقامت خراسان جنوبی در جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت شرکت می کنند.به گزارش امروزخراسان جنوبی،کاروان دوی امدادی جاده ولایت مسیر عبورحضرت علی ابن موسی الرضا (ع) که از استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی می گذرد را خواهند پیمود. لازم به ذکر است افتتاحیه هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی رضوی«جاده ولایت» ۲۸ تیرماه در شلمچه و اختتامیه این رویداد ۱۲ مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*