اخبار ورزشی/اعزام نماینده بانوی استانبه رقابت های قهرمانی کارگران کشور

اعزام نماینده بانوی استانبه رقابت های قهرمانی کارگران کشور
نماینده آمادگی جسمانی بانوان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کارگران کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، ابوالفضل علیزاده بیرجندی رئیس هیأت ورزش‌کارگری استان گفت: مسابقات قهرمانی کارگران کشور از ۲۱ تا ۲۳ مردادماه به میزبانی استان گیلان برگزار می شود. در این رقابت ها زهرا بازدیدی به عنوان نماینده بانوان کارگر خراسان جنوبی حضور دارد.
اعزام تیم بدمینتون پسران استانبه رقابت های کشور
تیم بدمینتون پسران نونهالان استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد. ثانی رئیس هیات بدمینتون استان گفت: رقابت های بدمینتون پسران قهرمانی کشور از ۱۹ تا۲۴ مردادماه به میزبانی استان کرمان برگزار می شود. وی افزود: در این مسابقات متین تابعی، ارشیا بهمنیان، الیاس رضا زاده، یونس افتاده، احسان مطلبی پور و امیر مهدی زارع به مربیگری مهدی تابعی و سرپرستی امیر زبر جدی اعضای تیم خراسان جنوبی هستند که به مصاف رقبای خود می روند.
آمادگی قاین برای میزبانی لیگ هندبال جوانان کشور
شهرستان قاین آمادگی ها و برنامه ریزی های لازم را برای میزبانی رقابت های لیگ هندبال جوانان کشور انجام داده است. سید علی ترحمی مسئول برگزاری مسابقات لیگ جوانان هندبال گفت: با توجه به درخشش کارنامه میزبانی رقابت های لیگ هندبال در سال های گذشته شهرستان قاین امسال نیز فدراسیون هندبال میزبانی این مسابقات را به شهرستان قاین واگذار کرد. وی به حضور ۷۰۰نفر از ورزشکاران، داوران وکادراجرائی در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: این رقابت ها به مدت یک هفته در سالن های ورزشی غدیر و سیمرغ دانشگاه پیام نور در نیمه دوم شهریورماه برگزار می شود. به گفته وی با تاکیدفرماندار مبنی بر همکاری سایر دستگاههای شهرستان جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات خوابگاههای دانش آموزی وسوئیت های ادارات نیز در اختیار اداره ورزش وجوانان شهرستان قرار می گیرد. وی تاکید کرد: برای شرکت در مسابقات ورزشی تیم های شرکت کننده هزینه ورودی به فدراسیون واریز می کنند که با رایزنی های انجام شده امسال قرار شد هزینه ورودی به هیئت هندبال شهرستان واریز وهم چنین برندهای برتر شهرستان نیز در بحث حمایت از مسابقات ورود پیدا کنند.
صعود تیم والیبال زنان ایرانبه مرحله گروه H رقابت های قهرمانی زنان آسیا
تیم والیبال زنان ایران در رقابت های قهرمانی زنان آسیا با کسب دو شکست و یک پیروزی به مرحله بعد گروه H صعود کرد. در سومین روز از نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی زنان آسیا تیم ملی بانوان ایران در مقابل تیم مالدیو سه برصفر پیروز شد و به عنوان تیم سوم گروه خود به مرحله بعد گروه H صعود کرد و برای عنوان های نهم تا چهاردهم با حریفان خود رقابت می کند. گفتنی است پیش از این تیم والیبال زنان ایران در دو دیدار با تیم های چین تایپه و تایلند با نتیجه سه برصفر مغلوب حریفان شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*