آخرین خبر :

اخبار حوادث /۹ کشته و ۲۹۷ مجروح از ابتدای تیر ماه در خراسان جنوبی

۹ کشته و ۲۹۷ مجروح از ابتدای تیر ماه در خراسان جنوبی
دو تصادف به فاصله نیم ساعت در دوشنبه شب دو کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت و رکود تلفات جاده ای خراسان جنوبی را ارتقاء بخشید.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در خصوص حوادث جاده ای خراسان جنوبی اظهار داشت :از ابتدای شروع طرح تابستانه پلیس در استان خراسان جنوبی از یکم تیر ماه تاکنون ۱۹ نفر جان خود را از دست داده اند و ۲۹۷ نفر نیز در ۲۲۰ تصادف مصدوم و روانه مراکز درمانی شده اند. سردار مجید شجاع عامل اصلی تصادفات در استان خراسان جنوبی را انحراف به چپ،تخطی ار سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی توسط رانندگان اعلام کرد و افزود : محورهای کویری استان و یکنواخت بودن جاده ها بر افزون شدن حوادث جاده ای تأثیر گذاشته است.
۵ کشته و مجروح در واژگونی سواری پراید
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور اصلی بیرجند به زهان یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.  سرهنگ حسین رضایی اظهار داشت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه پراید با پنج سرنشین که اعضای یک خانواده بودند به علت نامعلومی واژگون شده است که مصدومان به بیمارستان اعزام شدند. وی افزود: یکی از مصدومان حادثه بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باخت و علت حادثه در دست بررسی است.
کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان طبس
در بازرسی از یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان طبس ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف وضبط شد. فرمانده انتظامی شهرستان طبس اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، مأموران ایستگاه بازرسی دیهوک طبس هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو ۴۰۵ که از کرمان عازم مشهد بود مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند. سرهنگ محسن جلالیان اضافه کرد : مأموران در بازرسی ازخودرو ، موفق به کشف ۳۰کیلوگرم تریاک شدند که در داخل خودرو جاساز شده بود. سرهنگ جلالیان تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و خودرو توقیف شد و متهم دستگیر شده به دادسرا اعزام شد.
دستگیری سارق حرفه ای مغازه در «بیرجند»
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: سارق مغازه در شهرستان بیرجند دستگیر و ۲۰ میلیون ریال طلای سرقتی از وی کشف شد.  سرهنگ «علیرضا امیرابادی زاده» افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت مغازه وی در یکی از محلات شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی افزود: ماموران پلیس با بررسی سرنخ های بجامانده و انجام اقدامات تخصصی، یک سارق حرفه ای را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند. سرهنگ امیرآبادی زاده تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیری طلا به ارزش ۲۰میلیون ریال و مبلغ ۲۰میلیون ریال وجه نقد سرقتی کشف شد. این مقام انتظامی با بیان این که متهم در تحقیقات پلیس به دو فقره سرقت مغازه در شهرستان بیرجند اعتراف کرده است، تصریح کرد: سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.
ساختمان تجاری  مسکونی طعمه حریق شد
ساختمان تجاری – مسکونی واقع در خیابان شهید فایده بیرجند طعمه حریق شد. با اعلام این خبر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بیرجند ساعت ۲۰/۱ بامداد ، آتش نشانان ایستگاه ۱ به محل حادثه اعزام شدند. فرمانده تیم اعزامی در این باره گفت: حریق از داخل انبار مواد غذایی واقع در زیرزمین ساختمان رخ داده و دود تمام ساختمان را فرا گرفته بود. عربی افزود: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به دو تیم تقسیم شدند ، یک تیم اطفای حریق و تیم دیگر نجات افراد گرفتار در ساختمان و تهویه دود را انجام دادند. در این حادثه یکی از آتش نشانان مصدوم که توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه به بیمارستان انتقال یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*