آخرین خبر :

پیامک

۳
سلام من یک جوان۲۲ساله بامدرک لیسانس(معدل بالا) وبیکار هستم وجز خانواده سطح متوسط. به نظرم ازحق که نگذریم جناب استاندار ومسئولین شهر کارشان رو به  نحو أحسن انجام میدن خواهشا مردم ناسپاس نباشید واینقدر بدگویی وگله مند نباشید.انشاا… خدا گشایشگر است.
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۱۱:۱۹:۰۰ خوانده نشده خیر
۴
با سلام،شهرداری برنامه ای برای آسفالت انتهای خیابان اردیبهشت و کوچه های حد فاصل این خیابان با خیابان ظفر ندارد؟ متاسفانه گرد و خاک امان ساکنان محل را بریده.
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۱۰:۴۹:۰۳ خوانده نشده خیر
۵
باسلام  در شرکتی کار میکردم و به دلیل تعدیل نیرو بیکار شدم الانم که پیگیر بیمه بیکاری شدم هر روز یه قانونی برای ما صادر میکنند به هر اداره و سازمانی هم که مراجعه میکنم اساتید بازنشته بعد از ۳۰ سال هنوز چسبیدن به میزو کارشون بابا  کمی هم به فکر جوانها و بیکارها  باشیدبه خدا زندگیمون فلج شده کارمون شده سرافکندگی جلوی خانواده
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۰۹:۴۱:۰۶ خوانده نشده خیر
۶
ریشه برخی  معضلات ناشی از بیکاری جوانان واشتغال مجددبازنشستگان درادارات ونهادهایی که ازبودجه عمومی کشوراداره میشوند،پارتی بازی توسط عده ای است که نه حلال و حرام برایشان مهم است،نه انسانیت،نه اعتقادات دینی. حاکمیت بایدبااینگونه افرادواین تفکرکه قطعامخل امنیت وقانون درجامعه هستندقاطعانه برخوردکندوگرنه هرگزنظام اداری کشوردرست نخواهدشد.
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۰۸:۵۷:۲۴ خوانده نشده خیر
۷
گلایه شهروندان ازبکارگیری بازنشستگان دردستگاههاکاملابجاوبحق است وحتی باشعارامسال رهبری که امسال رابانام تولیدواشتغال نامگذاری کردندحجت برهمه تمام شدولی متاسفانه برخی نهادهای لشکری و کشوری به این موضوع بی توجهند که منظورازاشتغال،اشتغال جوان است وگرنه بازنشسته جزوآماربیکاران نیست واگرقراربوددوباره حقوق ازدولت بگیرد صلاچرابازنشسته شده؟
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۰۸:۴۸:۵۵ خوانده نشده خیر
۸
با سلام اگر امام زاده بی بی زینب خاتون  (س) را آینه کاری ایشان ناراحت نمی شوند ولی وقتی زائران را می بینند که با چه بدبختی ۴تیکه ظرف را می شورند واز سر ناچاری وبعلت دوری سرویسهای بهداشتی از زائر سراهها در نیمهای شب مجبورند فرزندانشان را پشت دیوارها سر پا بگیرند همه مسئولین بخصوص مرکز استانیا را نفرین می کنند . زیرا گرد و خاک اطراف که نجس هم هست براحتی روی غذای مردم می نشیند .
۱۳۹۶/۰۴/۲۷ ۰۸:۱۰:۵۴ خوانده نشده خیر
۹
باسلام.یک پیشنهادبه بانک ها دارم واون این که یک کارعام المنفعه هم انجام بدند.درکنارخودپردازهای خودشان .جاهایی که امکان داردیک اب سردکن هم نصب کنندتازه بادیدمنفعت طلبانه انهاهم خوب است چون مشتری بیشترجذب می کنند
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۲۰:۲۳:۲۱ خوانده نشده خیر
۱۰
سلام خواهشن چاپ کنیدبه این بانکهابگیدبرای بیماران خاص اینقدرسخت نگیرندمثل خودم برای هزینهای مریضی وام گرفتم ومعوقه دارم الان که می خوام کاری بزنم تازندگی کنم وام نمی دهندبه مسولین بگید بازن وفرزندان بایدبمیریم بااین هزینه ای این روزها
۱۳۹۶/۰۴/۲۶ ۱۷:۲۵:۰۹ خوانده نشده خیر
۱۱
نویسنده محترم،دنبال مقصرگشتن را بروید به کسی بیاموزید که به اورأی داده‌ایدکه مثل برجام نگویدبانظر فلان شخص بالامقام بوده است.در این چهار سال که گذشت غیر از تبعیض و اختلاس ندیدیم.جنبش ضعفایاجنبش اغنیا..

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*