مفتح خبر داد: لایحه تفکیک وزارتخانه های راه و شهرسازی و صنعت در کمیسیون بودجه مصوب شد

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تصویب کلیات لایحه یک فوریتی اصلاح بخشی از ساختار دولت درکمیسیون متبوعش خبر داد.
یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۷

محمد مهدی مفتح

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمد مهدی مفتح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص نشست امروز کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز لایحه دولت در خصوص تفکیک وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کلیات لایحه دولت در خصوص تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت به وزارتخانه های صنایع و معادن و وزارت بازرگانی و همچنین تفکیک وزارت راه و شهرسازی به وزارتخانه های راه و ترابری و وزارت مسکن و شهرسازی مورد تصویب اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس قرار گرفت.

مفتح ادامه داد: اعضای کمیسیون بعد از مصوب کردن لایحه مرتبط با اصلاح ساختار دولت بخشی از جزئیات این لایحه که در رابطه با ساختار و بودجه های وزارتخانه های منفک شده، است را بررسی و تصویب کردند.

وی ادامه داد: گزارش کمیسیون بودجه در خصوص لایحه تفکیک وزارتخانه ها به کمیسیون اجتماعی مجلس ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: در دستورکار بعدی کمیسیون موضوع مشکلات مالیات بر ارزش افزوده مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون پیشنهاد کارشناسی را در رابطه با اینکه دولت مسئولیت پرداخت مالیات بر ارزش افزوده پیمانکاران را برعهده بگیرد را مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد در جلسات آتی کمیسیون در این خصوص تصمیم گیری شود./

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*