مدیرعامل مخابرات: پیشنهادی در مورد تغییر تعرفه تلفن ثابت ارائه نکرده ایم

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: هیچ پیشنهادی در باره تغییر تعرفه تلفن ثابت به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه نکرده ایم .

رسول سرائیان روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاح طرح های شرکت مخابرات بر بستر شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران افزود: تنها نکته ای که وجود دارد اختلاف سنگین بین تعرفه ثابت و همراه است که اکنون در قالب بسته هایی که آماده شده تا به وزارت ارتباطات پیشنهاد داده شود سعی داریم این اختلاف را جبران کنیم.
وی افزود: بسته های جدید خدمتی برای مشترکان مخابرات طراحی شده است که که در قالب آن مردم می توانند از چهار خدمت مکالمه تلفنی، اینترنت، سرویس تلویزیونی و سرویس فضای ابری ( کلاود )استفاده کنند.
وی افزود:بسته جدید از نظر اقتصادی به نفع مشترکان است و نیازهای مختلف آنان را پاسخگو است.
سرائیان با بیان اینکه هنوزمدل های قبلی خدمات این شرکت برقرار است افزود:اما در کنار آنها بسته هایی طراحی شده است تا برای مردم صرفه اقتصادی داشته باشد و این بسته ای که ارایه می شود ترکیبی است با رعایت سقف مصوب سازمان تنظیم مقررات ، زیرا در بسته مشخص نیست قیمت هر بخش چقدر است .
مدیرعامل شرکت مخابرات در باره سرنوشت برداشت از صندوق توسعه ملی برای این شرکت گفت: رایزنی ها ادامه دارد ضمن آنکه نظر مساعد معاون اول رئیس جمهور گرفته شده است.
سرائیان درپاسخ به خبرنگار ایرنا مبنی بر چه برنامه ای برای رقابت با سایر شرکت های واگذار کننده تلفن دارید گفت: مخابرات برای اینکه در این رقابت بتواند خوب عمل کند باید نسبت به ارتقای کیفیت خدمات خود عمل کند ضمن آنکه سرعت واگذاری ها را افزایش دهد.
مدیرعامل مخابرات ایران افزود: باید قیمت سرویس ها را کاهش دهیم و باید بهبود بدهیم.
وی به راه اندازی سامانه آنلاین رصد وضعیت خدمات مخابرات که امروز انجام شد اشاره کرد و با بیان اینکه ۳۰میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون مشترک اینترنت این شرکت ممکن است برخی از خدمات ناراضی باشند افزود: تلاش می شود خدمات بهبود یابد.
سرائیان گفت: نارضایتی بیشتر در مکان هایی است که امکان واگذاری تلفن نیست و بر این اساس بهتر است سایر شرکت ها در این زمینه ورود کرده و ارایه خدمت کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات در باره اینترنت حجمی هم توضیح داد: اکنون مشکلی که مشترکان اینترنت نامحدود دارند این است که روی ۱۲۰ کیلوبایت بر ثانیه بسته شده است و به دنبال حذف آنها و سوق دادن آنها به سمت بسته ها هستیم.
سرائیان با بیان اینکه اینترنت نامحدود در واقع نامحدود نیست بلکه در یک مصرف منصفانه کنترل می شود.
وی گفت: بسته های جدید مشکل مردم را حل خواهد کرد.
مدیرعامل مخابرات در باره سرمایه گذاری خارجی نیز گفت: هنوز موردی عملیاتی نشده است.
صبح امروز با حضور محمود واعظی وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات از طرح های مخابرات ایران بر بستر شبکه ملی اطلاعات رونمایی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*