سرمقاله / تتلوییسم سقوط ازآنسوی بام…!!

حضور خوانندگان و ورزشکاران و چهره های محبوب و موجه در گعده های حزبی نه این که فی نفسه عمل قبیحی نیست بلکه نشان از پایگاه مردمی و اعتبار آن حزب به دلیل قدرت جذب مخاطب خاص دارد و امری است خوب و جذاب برای قشر جوان خواستار تغییر، امیر مقصودلو یا همان امیرخان تتلو خواننده رپ زیرزمینی است آن هم با کارنامه ای مشعشع از رفتار و گرایشات خاص که در چینش عکس های موجود او می توان درک بهتر و منطقی تری نسبت به او و شرایط اجتماعی اش به دست آورد.
اصولا خواننده رپ بودن امر مذمومی نیست و کم نداریم خواننده های رپ، اما تتلو چگونه توانست در اندک زمانی آنچنان متحول شود که مورد استقبال برخی گروه های سیاسی قرار گیرد!!
تتلو را از آن باب به تمثیل آوردیم که باور عوام از برخی گروه های سیاسی چیزی بود که با حضور و بال و پردادن به او فرو ریخت، آنچنان که در بین چهره های مطرح این طیف اختلاف نظری عمیق در حضور وی در وادی برخی گروه های سیاسی که کمترین ضریب سنخیت در او را دارد نمایان گردیده که امری است کاملا منطقی، چراکه در دراز مدت شاهد ریزش بیشتر این طیف بزرگ سیاسی خواهیم بود.
تتلو با حضور در کارزار انتخاباتی چهره شد و او برنده این حضور بود، گفته شده که توبه کرده و جزو توابین به حساب می آید، این خبر بسیار خوب و مسرت بخشی است، کسی که با چند شعر و آهنگ باصطلاح انقلابی و میهنی تواب می شود و در عین حال شاید در کل مساحت پوست بدنش چند سانتی متر مربعی عاری از خالکوبی و تتو باشد حتما سوراخ دعا را به خوبی یافته و هم چنان برموج توابیت اش سوار است چند روز پیش هم در جشنواره ای دعوت شد که در ردیف جلو با کلاهی کج برسر و دستانی آخته و عریان از انواع خالکوبی و تتوی شکل های تاج و تخت و… پا بر روی پا انداخته و هدایایی نیز دریافت کرد، او بازهم برنده سیاست اش شد !!
اوچیزی را ازدست نمی دهد چرا که با این  شیوه ای که به کار گرفت شاید با صد ها میلیون تومان تبلیغات موفق به کسب چنین جایگاه رفیعی نمی شد !!
توبه قوانینی دارد که به حسب ظاهر باید کاملا رعایت شود، خواننده رپی که قرار است توبه کند حتما باید بفهمد که دستان تا سرانگشتان اش را با آستین یا پوشش دیگری بپوشاند، کلاه درست بر سرگذارد و نحوه درست نشستن در ردیف جلو را نیز بیاموزد، کلاه را باید بگذارد برای کلاه شاپوهایی که هنوز گاه به درد عکس انداختن در جمع دوستان می خورند.
تتلو به زودی و احتمالا اجازه خروج از زیرزمین را خواهد گرفت و آلبوم هایی را نیز با مجوز به بازار ارائه خواهد کرد، طیفی از گروه های سیاسی از آن سوی بام افتادند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*