تامین آب طبس مسینا اولویت استانداری

استاندار خراسان جنوبی و هیأت همراهش روز گذشته در محل مسجد جامع شهر طبس مسینا در جمع مردم این شهر حضور یافت.
قوت و قدرت نتیجه وحدت است
در این جلسه ابتدا مولوی برفی امام جمعه طبس مسینا نتیجه وحدت اقشار مختلف مردم را قوت و قدرت و نتیجه تفرقه را ضعف و ناتوانی ذکر کرد و با اشاره به تاریخی بودن شهر طبس مسینا خواستار توجه بیشتر مسئولین استانی به این شهر شد. در ادامه مولوی حسینی نیز گفت: قدرتهای استکباری و استعماری و کفر جهانی در تلاش هستند در بخش های مختلف به نظام اسلامی ما ضربه بزنند و از انجا که برخی کشورهای اسلامی منطقه نیز در غفلت به سر می برند دشمنان با ترفند تفرقه بینداز و حکومت کن سعی دارند تا به اهداف شومشان برسند اما از آنجا که پیامبر اسلام(ص)، امام راحل و رهبر معظم انقلاب بر لزوم حفظ وحدت تأکید داشته و دارند، دشمنان به اهدافشان نخواهد رسید. وی در ادامه به مشکل نبود پزشک عمومی و پزشک متخصص و کمبود پرستار در طبس مسینا اشاره کرد و از مشکل پوشش مخابرات و نبود اینترنت پر سرعت، مشکل جاده، بیکاری جوانان، کمبود آب، کمبود فضای تحصیلی و … به عنوان دیگر مشکلات شهر طبس مسینا نام برد و خواستار رفع این مشکلات شد.
نمی توانم برای رفع مشکلات وعده دروغ بدهم
استاندار خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه نباید به شما دروغ بگویم، تمامی این مشکلات را نمی توان رفع کرد، گفت: بخشی از مشکلات مطروحه را پیگیری و رفع خواهیم کرد اما رفع همه مشکلات زمان بر است. البته مدیران  و خود من این موارد را یادداشت کرده و پیگیری خواهیم کرد. مهندس پرویزی افزود: تکمیل جاده طبس مسینا و مسیر طبس مسینا تا مرز را پیگیری می کنیم. مساعدت لازم برای حفظ آثار تاریخی شهر به عمل خواهد امد. پیگیر نصب علمک های گاز برای فصل زمستان خواهیم شد و سایر مسایل مطروحه را نیز در حد توان و بضاعت پیگیری خواهیم کرد اما قطعا رفع مشکل آب شرب در اولویت قرار خواهد گرفت.
من خودم ۳ فرزند تحصیلکرده بیکار دارم
وی به مشکلات اعتباری دولت اشاره کرد و با بیان اینکه نمی توان در این وضعیت مشکلات را به راحتی رفع نمود، اظهار کرد: از ۳ سال پیش استخدام نیرو در بخش دولتی تنها از طریق برگزاری آزمون های سازمان سنجش انجام می شود و به هیچ وجه استخدام نیرو خارج از این چارچوب انجام نمی شود. البته جوانان ما هم نباید منتظر کار دولتی باشند زیرا در حال حاضر در مجموعه ۵/۸ میلیون خانوار به صورت مستقیم یا غیر مستقیم از دولت حقوق می گیرند و لذا فرزندان ما باید به سمت اشتغال غیر دولتی بروند و ما هم از طرح های کوچک تولیدی قابل دفاع با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم. استاندار با اشاره به اینکه خود من ۳ فرزند تحصیلکرده بیکار دارم، تصریح کرد: خانواده ها، دولت و بانک ها باید کمک کنند تا با ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهها هر ساله بر تعداد جوانان جویای کار اضافه نشود.
ضرورت برقراری ارتباط
مبتنی بر منافع طرفین با کشورهای جهان
مهندس پرویزی افزود: در این راستا به سرمایه گذاری بخش خصوصی نیاز است و سرمایه گذاران هم باید مطمئن شوند که پولشان پس از سرمایه گذاری بازگشت خواهد داشت. در این بین به ورود سرمایه گذاران خارجی هم نیازمندیم همانطور که تمامی کشور های جهان به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارند و لذا باید در راستای برقراری ارتباط با کشور های جهان تلاش کنیم تا هم سرمایه گذاری خارجی داشته باشیم هم واردات تکنولوژی محقق شود و هم صادرات ما گسترش پیدا کند. البته این تعامل و ارتباط باید مبتنی بر منافع طرفین باشد تا استقرار یابد. استاندار خراسان جنوبی در سفرش به شهر طبس مسینا با حضور در منزل شهید غلامحسین احمد زاده با خانواده این شهید دیدار کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*