آخرین خبر :

اخبار ورزشی

تجلیل اعضای کانون
بیت العباس از پهلوانان بیرجندی
جمعی از اعضای کانون فرهنگی هنری بیت العباس بیرجند با حضور در زورخانه امام موسی بن جعفر (علیه السلام) از پهلوانان و مرشدان این رشته ورزشی تجلیل کردند. به گزارش شبستان در این مراسم که فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی، جمعی از اعضای بسیج ورزشکاران استان و مسئولان اداره کل ورزش وجوانان نیز حضور داشتند از ۱۴ ورزشکار اخلاق مدار زورخانه های سطح استان تجلیل و قدردانی و لوح و تندیس یادبودی از سوی کانون بیت العباس به آنها تقدیر شد.  در این مراسم از تیم نوجوان استان که مقام نخست مسابقات دانش آموزی را از آن خود کرده اند اهدا شد.  همچنین از مهدی قمری رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای خراسان جنوبی که در ترویج و گسترش ورزش پهلوانی و کسب مقامات کشوری این ورزش در سال های اخیر تلاش های بسیاری کرده است، از سوی کانون فرهنگی هنری بیت العباس(علیه السلام) تجلیل شد.
مسابقات شطرنج ویژه نابینایان،
کم بینایان و ناشنوایان خراسان جنوبی برگزار شد
مسابقات شطرنج ویژه نابینایان،کم بینایان و ناشنوایان خراسان جنوبی گرامیداشت روز بهزیستی برگزار شد. هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان با همکاری اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، مسابقات شطرنج ویژه نابینایان،کم بینایان و ناشنوایان را برگزار کرد. به گزارش این مسابقات با حضور بیش از ۱۵ شرکت کننده (دختر و پسر) در محل کتابخانه الکترونیکی بشارت بهزیستی شهرستان بیرجند برگزار شد. مصطفی ظهر دبیر هیأت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان و سرپرست برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: محمد اسدزاده مقام اول، احمد لشکری نیا مقام دوم و امیرحسن نصرآبادی و روح ا… مداح مشترکا مقام سوم این دوره از مسابقات را بدست آوردند. در بخش بانوان هم فاطمه جانفدا، گلثوم ایوبی و اکرم محمدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
پیگیری رقابت های هفته شانزدهم لیگ فوتسال درمیان
هفته شانزدهم لیگ فوتسال شهرستان درمیان با برگزاری ۸ دیدار در سالن نجابت اسدیه پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های هفته شانزدهم لیگ فوتسال  شهرستان درمیان  تیم های آزادی اسدیه، منتخب فورگ و اره فورگ، شبکه بهداشت، مرحوم اکبری اسدیه، گزیک، فجر آسیابان و بیمه پاسارگاد نوغاب بر حریفان خود غلبه کردند و بازی تیم های بیمه معلم اسدیه و دهیاری سرو با نتیجه یک بریک پایان یافت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*