اخبار ورزشی

موتور سوار استان در سکوی دوم کشوری
موتور سوار خراسان جنوبی  در رقابت های  موتور ریس  کشور کلاس ۱۲۵ سی سی مقام دوم را کسب کرد.  رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی استان گفت: در این رقابت ها که به میزبانی تهران برگزار شد برای اولین بار در رقابت های موتور ریس کشور محسن یعقوبی توانست به مقام دوم این رقابت ها در کلاس ۱۲۵ سی سی دست پیدا کند.
معرفی نفرات برتر لیگ برتر دارت بیرجند
رقابت های لیگ برتر دارت شهرستان بیرجند با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. به گزرش امروز خراسان جنوبی، مسابقات هفتگی لیگ دسته برتر شهرستان بیرجند با معرفی نفرات برتر در خانه دارت شهرستان بیرجند پایان یافت. در این رقابت ها الیاس ایزدی ، رضا محمدی و سعید شاملی به عنوان نفرات برتر لیگ معرفی شدند . همچنین در رقابت های لیگ دسته یک فروتنی، ملکانه ، علی آبادی و فروتن مقدم حریفان خود را شکست دادند.
راهیابی ۶ دوچرخه سوار برتر استان به رقابت های کشور
رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی خراسان جنوبی با معرفی ۶ نفر برتر به رقابت های کشور پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات دوچرخه سواری استان گفت: یک دوره مسابقه دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان(کراس کانتری) خراسان جنوبی با شرکت ۱۵ دوچرخه سوار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در مسیر هزار و ۸۰۰ متری در  منطقه گردشگری بوذجمهر قاین  برگزار شد.  سید حمید علوی افزود: در رده سنی بزرگسالان  حامد حسن پور از قاین ، آریا دادرس از بیرجند و هاشم اسماعیلی از قاین اول تا سوم شدند همچنین در رده سنی جوانان هادی طالعی ،  مجید جره  و محمد رضا زارع هر سه از قاین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.وی یادآور شد: برترین های این رقابت ها به مسابقات تریال کشوری که مرداد ماه در مشهد برگزار می شود، اعزام می شوند.
برگزاری همایش پیاده روی عفاف و حجاب در سربیشه
همایش پیاده روی عفاف و حجاب در شهرستان سربیشه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  این همایش از مسیر مهدیه تا گلزار شهدای گمنام سربیشه به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد و در پایان به قید قرعه از تعدادی از شرکت کنندگان تجلیل شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*