اخبار ورزشی

راه یابی بانوی کونگ فو کار استان به اردوی تیم ملی
بانوی کونگ فو کار خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی راه یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رضایی رئیس هیأت کونگ فو و هنرهای رزمی استان گفت: در مسابقات قهرمانی کونگ فو کشور محبوبه احراری نماینده خراسان جنوبی در وزن ۵۱ کیلوگرم  با غلبه بر حریفان خود پس از کسب مدال برنز این رقابت ها توانست به اردوی تیم ملی دعوت شود. وی افزود: این تیم به مربیگری و سرپرستی صدیقه یاری به این رقابت ها در استان کردستان اعزام شد.
برگزاری پیاده روی بانوان بشرویه
همایش پیاده روی بانوان بشرویه به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد. در این همایش بانوان شرکت کننده مسیر استادیوم تختی تا چهارراه هواشناسی وبالعکس به سمت مزار مطهر شهدای بشرویه به طول ۵ کیلومتر را پیاده روی کردند. گفتنی است این همایش با همکاری  هیات ورزشهای همگانی، کانون بسیج ورزشکاران، بسیج جامعه زنان وکمیسیون اموربانوان فرمانداری برگزار و در پایان به قیدقرعه جوایزی به شرکت کنندگان دختر جوان و نوجوان محجبه اهدا شد.
اعزام تیم والیبال نوجوانان استان به رقابت های کشور
تیم والیبال نوجوانان خراسان جنوبی به رقابت های کشور اعزام شد. ملکی رییس هیئت والیبال استان گفت: این دوره از رقابت ها به میزبانی ورزشگاه شهید فلاحت کرج استان البرز از بیستم تا بیست و هفتم تیرماه جاری برگزار می شود همچنین شخمگر و امیرآبادی زاده مربی و سرپرست تیم اعزامی استان به این دوره از رقابت ها هستند.
دعوت از داوران استان در مسابقات لیگ برترفوتبال کشور
داوران خراسان جنوبی در لیگ برتر فوتبال به قضاوت می پردازند. به گزارش امروز خراسان جنوبی،حسن کامرانی فر، رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:  پس از برگزاری کلاس پیش فصل لیگ برتر فوتبال سید احمد موسوی بعنوان داور چهارم و فرهاد فرهاد پور بعنوان کمک داور اصلی در لیست دعوت شدگان داوران لیگ آتی فوتبال برتر کشور قرار گرفتند.  وی افزود: دوره توجیهی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال پیش از شروع فصل ۹۷-۹۶ از ۱۴ لغایت ۱۸ تیرماه در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران واقع در شهریار برگزار شد .گفتنی است  ۲۴ داور و ۴۸ کمک داور در لیگ برتر فوتبال فصل ۹۷-۹۶  قضاوت مسابقات را برعهده دارند.
برگزاری مراسم بزرگداشت روز فرهنگ پهلوانی
و ورزش زورخانه ای در روستای تقاب
مراسم ورزش زورخانه ای  بمناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای و هفته عفاف و حجاب با حضورجوهری رییس فدراسیون ورزش های زور خانه ای کشور ، مسئولین استانی و شهرستانی در گود زور خانه امام علی (ع) روستای تقاب شهرستان خوسف برگزار شد.در این مراسم ورزش کاران ورزش های زورخانه ای شهرستانهای بیرجند و خوسف با اجرای برنامه ها و حرکات ورزشی باستانی این روز را گرامی داشتند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*