آخرین خبر :

اخبار ورزشی

برگزاری کلاس آموزش داوری ملی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در بیرجند
یک دوره کلاس آموزش داوری ملی کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای در بیرجند برگزار می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  کلاس آموزش داوری ملی کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای با حضور ۳ مدرس و ۳ نفر استعدادیاب از فدراسیون کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای با شرکت ۱۷ داور از سراسر کشور به مدت سه روز از ۱۷ الی ۱۹ تیرماه به میزبانی آموزش و پرورش خراسان جنوبی برگزار می شود. در این دوره  داوران با آخرین تغییرات آیین نامه برگزاری مسابقات ورزش پهلوانی و زورخانه ای آشنا شده و کلاس های  تئوری در محل دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند و عملی در محل زورخانه امیر عرب برگزار می شود.
موتورسوار نونهال استان در رقابت های کراس کشور سوم شد
سینا داشگر موتورسوار نونهال خراسان جنوبی مقام سوم موتور کراس کشور را از آن خود کرد.به گزارش امروز خراسان جنوبی سینا داشگر موتورسوار نونهال تیم موتور کراس  خراسان جنوبی موفق به کسب مدال برنز کلاس ۶۵ سی سی مسابقات قهرمانی کشور شد.این مسابقات از چهاردهم لغایت شانزدهم تیرماه به میزبانی استان همدان برگزار شد.سینا داشگر، قهرمان نونهال موتورسواری استان مقام اول دوره قبل مسابقات قهرمانی کشور را نیز در کارنامه خود دارد.
فاطمه زهرا عرب  قهرمان  مسابقات دارت بانوان  بیرجند
رقابت های دارت بانوان شهرستان بیرجند با قهرمانی فاطمه زهرا عرب پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دورنهایی مسابقات دارت هفته مبارزه با موادمخدر  باحضور ۴بازیکن در سالن دارت مجموعه ورزشی سرو  برگزار شد که در پایان فاطمه زهرا عرب ، تقوی و عرفانیان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.  گفتنی است این مسابقات باهمکاری  اداره ورزش وجوانان بیرجند و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برگزارشد.
بیمه آسیا قهرمان مسابقات والیبال جام رمضان بیرجند
مسابقات والیبال جام رمضان بیرجند با قهرمانی بیمه آسیا پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های والیبال جام رمضان آقایان شهرستان بیرجند با حضور ۱۱ تیم در قالب دو گروه به صورت دوره ای و با انجام ۲۹ بازی برگزار شد. که در پایان تیم های بیمه آسیا، دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر بیرجند مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*