آخرین خبر :

اخبار ورزشی

طلای ووشو بر گردن بانوی خراسان جنوبی
بانوی ووشوکار خراسان جنوبی  در رقابت های کشوری ساندا مدال طلا را ازآن خودکرد.  دبیر هیئت ووشو خراسان جنوبی گفت:  سمیه فلاحی نسب بانوی ووشو کار استان در رقابت های لوهان چوان ووشوی کشور مدال طلارا از آن خود کرد. خرمشاد افزود: این رقابت ها از ۱۵ لغایت ۱۶ تیرماه به میزبانی استان قم برگزار می شود.  صدیقه غلامی ومطهره محمدی وند مربی تیم خراسان جنوبی می باشد.

اعزام طاهری به رقابت های طرح هوپس
پینگ پنگ کشور
مصطفی طاهری قهرمان مسابقات پینگ پنگ طرح هوپس خراسان جنوبی شد. مسابقات قهرمانی پینگ پنگ استان خراسان جنوبی طرح هوپس اعزامی به مسابقات کشوری اصفهان با حضور ۹ بازیکن از شهرستان های بیرجد و فردوس در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و مصطفی طاهری اول، امیرحسین نخجوانی از فردوس دوم، علیرضا عباسپورفرد و سید سپهر عندلیب مقدم مشترکاً سوم شدند. نفرات برتر به مسابقات طرح هوپس که از ۲۶ لغایت ۲۸ تیرماه به میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
کوهنورد ۶ ساله شهرستان سرایانی موفق به فرود و کار با طناب به طول ۵۰ متر شد
روناک رنجبری کوچکترین عضو هیئت کوهنوردی شهرستان سرایان با ۶ سال سن  پس از گذراندن دوره آموزش تئوری و عملی موفق به فرود وکار با طناب شد. دبیر هیئت کوهنوردی، شهرستان سرایان گفت: پس از موفقیت های هیئت در بخش برادران توانستیم در بخش بانوان نیز فعالیت خود را آغاز کنیم. علی خورشیدی با برنامه ریزی علمی و خوب در راستای ارتقای سطح آموزشی و فنی کوهنوردی بانوان شهرستان با هدف کمک برای به استقلال رسیدن کوهنوردی بانوان گام هایی مؤثر برداشتیم که میتوان موفقیت در این بخش را فرود و کار با طناب به طول ۵۰ متر توسط کوچکترین عضو هیئت کوهنوردی شهرستان با سن ۶ سال دانست.

راه یابی تیم بیرجند به فینال لیگ کشتی استان
تیم بیرجند توانست با کسب قهرمانی راهی فینال لیگ کشتی استان شود.به گزارش امروز خراسان جنوبی،  هفته چهارم لیگ کشتی استان در رده سنی خردسالان و نو نهالان با شرکت تیم های منطقه دو استان به میزبانی شهرستان قاین برگزار شد که  در پایان تیم بیرجند در هر دو رده سنی با اقتدار قهرمان و جواز حضور در مرحله فینال را کسب کرد و تیم های   سربیشه و قاین به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
بانوان کونگ فوکار خراسان جنوبی به مسابقات کشوری اعزام شدند
رئیس هیات کونگ فو هنرهای رزمی خراسان جنوبی، گفت : چهار ورزشکار اعزامی استان به مسابقات کنگ فو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی بزرگسالان مشخص شدند. غلامرضا رضایی افزود: در این رقابت ها مهناز احراری در وزن ۶۲ – کیلوگرم، سمیه یوسفی در وزن ۵۸ – کیلوگرم، محبوبه احراری در وزن ۵۱- کیلوگرم و فاطمه احراری در وزن ۴۸ – کیلوگرم شرکت می کنند. وی ادامه داد: این تیم چهار نفری با سرپرستی و مربی گری خانم یاری برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی که ۱۷ تیر ماه به مدت سه روز در سنندج برگزار می شود، اعزام شدند.
تورنمنت بین المللی هندبال ساحلی در طبس
برگزار می شود
سرمربی تیم هندبال ساحلی ایران از برگزاری تورنمنتی با حضور تیم هایی از کشورهای پاکستان و افغانستان در طبس خبر داد و گفت: خراسان جنوبی یکی از نماینده های ما در این تورنمنت خواهد بود. سید حسن افتخاری در گفتگو با مهر از جایگاه ویژه هندبال ساحلی در خراسان جنوبی خبرداد و گفت: ظرفیت های خوب این رشته ورزشی در خراسان جنوبی باعث بوجود آمدن شرایط ویژه ای در هندبال ساحلی کشورشده است. وی افزود: توانمندی تیم زغال سنگ طبس در این حرکت تاثیر بسزایی دارد و ما بدنبال برگزاری تورنمنتی با حضور کشورهای همجوار در شهرستان طبس هستیم و رایزنی هایی هم با فدراسیون کشورهای پاکستان، افغانستان و استان های شرقی انجام شده است. افتخاری حداقل تیم های شرکت کننده در تورنمنت را ۴ و حداکثر ۶ تیم عنوان کرد و افزود: تیم زغال سنگ طبس می تواند نماینده خوبی در آن تورنمنت باشد. وی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم این برنامه را اواخر امسال و یا اوایل سال آینده برگزار کنیم، مکاتباتی نیز در این خصوص صورت پذیرفته است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*