آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:
آغاز عملیات ۴ پروژه شهری در بیرجند و قاین
مدیرکل راه و شهرسازی استان از آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی و بهسازی شهری توسط این اداره کل در بافت فرسوده شهرهای بیرجند و قاین خبر داد. مهندس جعفری به خبرنگار ما گفت: عملیات اصلاح شبکه بازسازی انشعابات محله موسی بن جعفر(ع) شهر بیرجند با هزینه یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال و نیز عملیات روکش آسفالت خیابان شهید مصطفی خمینی محله کارگران بیرجند با هزینه یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون ریال توسط پیمانکاران آغاز شده است وی افزود: پروژه اول در مدت ۲ ماه و پروژه دوم در مدت یک ماه به انجام خواهد رسید.  وی گفت: همچنین عملیات اصلاح شبکه و بازسازی انشعابات محله قدی و خونیکی های شهر قاین با هزینه یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریالی نیز عملیات زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت محله شهید کاوه قاین با هزینه یک میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال توسط پیمانکاران ذیربط آغاز شده و ظرف مدت ۲ ماه به اتمام خواهد رسید.

برگزاری مسابقه کتبی معارف و مفاهیم قرآن کریم در قاینات
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قاینات گفت : مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقه کتبی معارف و مفاهیم قرآن کریم روز پنجشنبه، با شرکت ۸۰ نفر در قاین برگزار شد. حجت الاسلام حسین رحیمی افزود : از این تعداد ۷۰ نفر خواهران و ۱۰ نفر آقایان هستند که افراد برتر در دو بخش خواهران و برادران به مرحله استانی که مرداد ماه برگزار می شود، معرفی خواهند شد.
هزار و ۱۶۵ پزشک به مناطق روستایی طبس اعزام شدند
سرپرست اداره بهداشت و درمان طبس با اشاره به افزایش خدمات درمانی در شهرستان گفت: یک هزار و ۱۶۵ پزشک در قالب تیم های سلامت طی سال گذشته به مناطق روستایی شهرستان اعزام شده اند. وحید رضا گازرانی با اشاره به حضور و فعالیت متخصصان توانمند در بیمارستان های این شهر افزود: در نظر داریم در آینده با توجه به نیازهای شهرستان و برطرف کردن آن ها تعداد متخصصان را افرایش دهیم. وی اظهارامیدواری کرد: با فعالیت مضاعف در مراکز بهداشتی به هدف نهایی که بهبود کیفیت سلامت است برسیم.
کاهش ۲۹ درصدی جرم فرار از خدمت
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان جنوبی با اشاره به اجرای راهکارهای پیشگیری از جرم فرار از خدمت از کاهش ۲۹ درصدی این جرم در استان خبر داد. علی ناصری در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اجرایی شدن راهکارهای پیشگیری از فرار از خدمت گفت: در نحوه برخورد فرماندهان با سربازان، دیدارهای چهره به چهره و توجه به وضعیت رفاهی سربازان و سایر عملکردها به چشم می‌خورد. وی در ادامه به پیشرو بودن سربازان در جامعه اشاره کرد و افزود: اگر کمی دقت کنیم، خواهیم دید سربازان مملکت اسلامی که از سراسر کشور به یگان‌های نظامی و انتظامی می‌آیند تجربه‌هایی را کسب کرده و به‌عنوان سفیر به جامعه بازمی‌گردند. ناصری تصریح کرد: این سربازان اگر در جامعه نیروهای مسلح با آنان رفتار مناسب شود همان بسیجیانی خواهند بود که در دفاع از حریم کشور اسلامی و ولایت پیشرو هستند. وی گفت: در سال گذشته بیشترین فراوانی جرم مربوط به فرار از خدمت بود لکن شاهد کاهش ۲۹ درصدی این جرم در استان هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*