اخبار شهرستانها

معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری بیرجند:
پارکینگ پروژه هلال حتی با خرید املاک مجاور
باید تأمین شود
امروز خراسان جنوبی – حسین زاده
معاون فنی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان بیرجند گفت: شهرداری حق فروش حتی یک سانتیمتر پارکینگ را در خصوص پروژه هلال ندارد و در هر صورت پارکینگ مورد نیاز این پروژه حتی با خرید املاک مجاور باید تأمین گردد.
مهندس رونقی به گزارشگر ما گفت: مجتمع های تجاری در طرح تفصیلی ملزم به تأمین پارکینگ به عنوان یک اصل هستند و اخذ هزینه و عوارض پارکینگ توسط شهرداری تنها در مورد تک واحد های تجاری می تواند اعمال شود. وی تصریح کرد: شورای ترافیک شهرستان بیرجند ۳ سال پیش مصوب کرد در خیابان طالقانی پارکینگ و صدور مجوز پروانه های شهرداری به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد و از هرگونه خریداری پارکینگ در کاربری های تجاری و مسکونی خودداری شود.مهندس رونقی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که آیا تأمین پارکینگ مورد نیاز پروژه هلال در ملک مجاور پروژه امکان پذیر است، گفت: کاربری زمین مجاور مجموعه هلال پارکینگ شهری و عمومی است و ارتباطی به تأمین پارکینگ برای مجموعه ندارد و در محاسبه پارکینگ مجموعه هلال، قابل لحاظ نمی باشد و لذا پارکینگ مورد نیاز پروژه هلال از طریق این ملک قابل تأمین نخواهد بود.
روسای ادارات حفاظت محیط زیست سربیشه و فردوس معرفی شدند
طی مراسمی روسای جدید ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های فردوس و سربیشه معرفی شدند.طی حکمی از سوی پرویز آرامنش مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، مسعود روانان به عنوان رییس جدید حفاظت محیط زیست شهرستان سربیشه و سعید ارشادی به عنوان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فردوس معرفی شدند.لازم به ذکر است روانان قبل از این مسئولیت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف و ارشادی مسئولیت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سربیشه را برعهده داشتند.
نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور
در بیرجند گشایش یافت
نمایشگاه عکس اساتید موسیقی کشور با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در محل نگارخانه بهمن بیرجند افتتاح شد. این نمایشگاه از سوی انجمن موسیقی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی  با حضور جمع کثیری از هنرمندان موسیقی استان دایر شد.
در این نمایشگاه ٣٩ اثر از مجموعه عکس‌ها و اسناد اساتید موسیقی ایران که به همت فروغ بهمن پور روزنامه‌نگار و پژوهشگر موسیقی ایرانی جمع‌آوری‌شده به نمایش گذاشته شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*