یادداشت امروز / وقتی بلوروحدت شکسته می شود…!!

حاشیه های روز جمعه در تهران بسیار تاسف بار و نگران کننده بود، جایی که سال ها مامن موج صهیونیسم ستیزی در روزی بنام قدس بود اینک تبدیل شد به حمله فیزیکی و لقلقه زبانی علیه شخص دوم مملکت، باز همان نمایش های متعفن و تکراری که سال هاست به زور به خورد مردم داده می شود بدون این که ریشه و سرشاخه های آنان کمترین نگرانی از برخورد قانونی به خود راه دهند، کارشان را می کنند و می روند و راحت و با آسودگی خیال با همفکرانشان دور هم گعده پالوده خوری راه می اندازند.
شخص دوم مملکت را به آخوند آمریکایی و منافق و دروغگو متصف کردند، اویی که از انتخابش با ۲۴ میلیون رای برنده کارزار داغ و پرحادثه انتخاب رئیس جمهوری هنوز یک ماه هم نمی گذرد.
توهین به ریاست جمهوری توهین به نظام و مردمی است که او را پسندیدند و برایش رای به صندوق انداختند. ظاهرا این رشته سری دراز دارد و هنوز برخی قبول نکرده اند که انتخابات پایان یافته و منتخب مردم اینک رئیس جمهور ۸۰میلیون ایرانی است.
روز قدس حلاوتش را با این بی حرمتی ازدست داد، کاری که هم آمریکا و مهمتر از همه اسرائیل را ذوق زده کرد، ظاهرا نفوذی های آنان کارخودشان راکردند و چه شاد شدند صهیونیست ها و آمریکایی ها.
همان اتفاقی که در حمله به سفارت انگلستان و عربستان رخ داد در جمعه هم به شکل دیگری رخ نمود و باصطلاح خودسرها باخیالی آسوده و کاملا سازمان دهی شده کاری را که خواستند کردند.
بزرگی که خود در دوره ای رئیس مجلس بوده و دستی هم در آتش فرهنگستان فارسی دارد فرمودند که مردم حق انتقاد از رئیس جمهور رادارند اما بدون فحاشی و…عجبا !! این قانون نانوشته را مردم نمی دانستند !! اما واقعا آیا می توان قوه قضائیه را هم نقد کرد؟ مجلس را چطور؟ مردم هنوز طعم مدعی العموم و مفهومش را در این اتفاق زننده نچشیده اند.
در این وانفسای جوشش انواع خطرات و تنش های منطقه ای حبل المتین اتحاد داروی شفابخش مردم این دیاراست، هر شخص یا گروه یا حزب یا جریانی خاص با هر اسم و شناسنامه ای که بلور اتحاد و آرامش مردم را بشکند و یا ترک بیندازد خیانتی نابخشودنی به کشور و انقلاب کرده است و این بر عهده مسئولین است که قاطعانه و یکبار برای همیشه سفره این حرمت شکنان و قانون ستیزان را جمع کنند و اعتماد عامه را برانگیزانند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*