آخرین خبر :

حوادث / قاتل زوج طبسی دستگیر شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری قاتل زوج طبسی در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد. سردار مجید شجاع با اشاره به مرگ مشکوک دو زوج جوان طبسی اظهار داشت: قاتل متواری با تلاش کارآگاهان پلیس خراسان جنوبی و همکاری پلیس پایتخت در تهران دستگیر شده است. شایان ذکر است جسد زنی جوان در خیابان گلستان طبس و جسد شوهرش در چاهی خارج از شهر پیدا شده بود.
برق گرفتگی در طبس منجر به مرگ شد
فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: پسری چهار ساله در شهرستان طبس بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد. سرهنگ محسن جلالیان افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر فوت کودک چهار ساله در بیمارستان طبس بلافاصله تیم بررسی پلیس به بیمارستان اعزام شدند.
وی اظهار داشت: در بررسی های پلیس مشخص شد این کودک در روستای ده محمد بخش دستگردان طبس هنگام دست زدن به پایه کولر دچار برق گرفتگی شده است. جلالیان افزود :کودک حادثه دیده به بیمارستان اعزام شد که بنا به اعلام اورژانس متاسفانه پس از شش دقیقه زنده ماندن بر اثر جراحات ناشی از برق گرفتگی جان خود را از دست داد.
واژگونی پراید در محور مود ـ بیرجند
۵ کشته و مجروح برجا گذاشت
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور مود ـ بیرجند یک کشته و چهار مجروح برجا گذاشت. سرهنگ حسین رضایی اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف در محور مود – بیرجند بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.وی بیان کرد: مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که یک دستگاه سواری پراید واژگون شده است که در این سانحه، یک نفر از سرنشینان خودرو که ۱۱ ساله بود فوت کرده و چهار نفر دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری پراید به علت خستگی و خواب‌آلودگی اعلام کردند.
کشف ۱۸ نفر شتر قاچاق در بشرویه
جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۸نفر شتر قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال از یک دستگاه کامیون عبوری بدون مجوز دامپزشکی در شهرستان بشرویه کشف شد.سرهنگ سعید دادگر افزود: در این ارتباط خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*