اخبار ورزشی

آخرین نتایج مسابقات تیمی زورخانه ای
دانش آموزان کشور در بیرجند
مسابقات تیمی زورخانه ای نهمین جشنواره کشتی پهلوانی و ورزش های زورخانه ای دانش آموزان کشور به میزبانی بیرجند روز گذشته در سالن مخابرات این شهر آغاز شد. در این مسابقات تا آخرین لحظات قبل از ارسال خبر تیم خراسان جنوبی با ۹۵۶ امتیاز، تیم کردستان با ۸۵۶ امتیاز، تیم کرمان با ۸۳۸ امتیاز، تیم کرمانشاه با ۶۷۴ امتیاز، تیم اصفهان با ۵۷۸ امتیاز، تیم فارس با ۵۷۵ امتیاز، تیم سمنان با ۵۵۸ امتیاز، تیم چهارمحال و بختیاری با ۴۷۵ و تیم تهران با ۳۱۶ امتیاز به کار خود پایان دادند. با توجه به اینکه تنها تیم های مازندران، یزد و آذربایجان شرقی باید در مسابقات تیمی زورخانه ای به اجرای برنامه بپردازند می توان گفت قهرمانی تیم استان خراسان جنوبی در این مسابقات تقریبا مسجل شده است.
آخرین نتایج مسابقات کشتی پهلوانی
مسابقات کشتی پهلوانی نهمین جشنواره کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای دانش آموزان کشور در بیرجند روز گذشته آغاز شد.
در پایان وزن ۸۵ کیلوگرم این مسابقات سهیل یوسفی از  خراسان رضوی، فردین طالبی از همدان و سالار حبیبی از شهرستانهای تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در وزن ۱۰۰ کیلوگرم نیز مصطفی طغایی از خراسان رضوی، امیررضا ژیانی از شهرستانهای تهران  و علیرضا رمضان زاده از مازندران موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

قاین میزبان مسابقات دوچرخه سواری استان
رقابت های استانی دوچرخه سواری کوهستان (رشته کراس کانتری) به میزبانی شهرستان قاینات برگزار می شود. علوی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان گفت: این رقابت ها در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان بدون محدودیت تعداد شرکت کننده انتخابی اعزام به رقابت های کشور ۲۳ تیرماه جاری درمنطقه  گردشگری بوذرجمهر- میدان مشاهیر قاین برگزار می شود .
بسیج کوثر قهرمان والیبال بانوان خوسف
رقابت های والیبال بانوان شهرستان خوسف با قهرمانی تیم پایگاه بسیج کوثر پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی،به مناسبت بزرگداشت هفته عفاف و حجاب مسابقات والیبال شهرستان خوسف با حضور ۴ تیم به صورت دوره ای در سالن شهید نجفی برگزار شد. تیم پایگاه بسیج کوثر ، شهید بقایی و تیم حوزه بسیج نرجس خاتون مقام های اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات به همت اداره ورزش وجوانان شهرستان خوسف وبا همکاری هیات والیبال شهرستان وبسیج شهرستان خوسف برگزار شد.
معرفی برترین های تیراندازی با کمان
بانوان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان
مسابقه تیراندازی با کمان  بانوان کارکنان اداره کل ورزش و جوانان با معرفی برترین ها پایان یافت. به مناسبت آغاز هفته عفاف و حجاب مسابقه تیراندازی با کمان باشعار (حجاب سرچشمه کمال زن است) وبا شرکت ۲۰نفراز بانوان اداره کل ورزش و جوانان در محل زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی بیرجند برگزار شد. در پایان سیده معصومه خاتمی، بتول صادقی و صالحه غلامی مقدم به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

کلاس داوری و مربیگری کبدی  در استان برگزار می شود
نخستین جلسه هم اندیشی هیات کبدی خراسان جنوبی در سالجاری برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی در این جلسه مقرر شد نخستین‌ دوره توجیهی داوری و مربیگری کبدی ویژه مسئولان و فعالان هیات استان و شهرستان‌ها در مردادماه برگزار شود.همچنین جلسات آموزشی و تمرینی ورزشکاران کبدی در سالن‌های ورزشی مروت؛ مدیربت‌بحران خیابان نرجس، کارگران ۲۶ زیر نظر مربیان هیات کاظمی، غلامی، دروهی، فروتن و .. در بیرجندبرگزار شود و سایر شهرستان‌ها نیز تشویق و مترصد برگزاری این جلسات تمرینی نیز باشند، برنامه‌های بازدیدی و آموزشی را هیات استان در سطح شهرستان‌ها داشته‌باشد وبا تعاملات و رایزنی مسئولان هیات فی‌مابین اداره‌کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی زمینه آموزش و ترویج  و فعالیت انجمن رشته«ورزش کبدی» فراهم شودو همچنین از ظرفیت و توانمندی مربیان کبدی استان در آموزش کبدی و همگانی‌کردن این رشته‌ورزشی استفاده بهینه شود.
فوتبال روی میز در درح
رقابت های فوتبال روی میز در درح برگزار شد. عبدالهی مسئول برگزاری رقابت های فوتبال روی میز در درح گفت: به همت نمایندگی ورزش وجوانان بخش درح از توابع شهرستان سربیشه مسابقات فوتبال روی میز در این بخش برگزار و در پایان مهدی خدنگی و علیرضا قاسمی اول و دوم شدند.
شناسایی والیبالیست های نخبه زیرکوه
۵۰ نفر در طرح استعدادیابی والیبال بانوان زیرکوه شرکت کردند. محمد کاظم ادیبیان مسئول ورزش و جوانان زیرکوه گفت : برای اولین بار طرح استعدادیابی والیبال بانوان زیرکوه ویژه دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۵۰ نفر به همت ورزش و جوانان و هیئت والیبال زیرکوه در سالن ورزشی ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.
کسب مقام ششم پسران تنیس روی میز در کشور
تیم دانش آموزی تنیس روی میز خراسان جنوبی در سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با غلبه بر تیم های سمنان ،همدان،خراسان رضوی،فارس و شکست مقابل تیم های قم ،البرز و قزوین مقام ششم را از آن خود کرد. اعضای تیم استان مصطفی طاهری ، حسین یعقوب نژاد، مرتضی قاسمی و مهدیار رمضانی با مربیگری سید حسین حسینی و سرپرستی حمید رضا طاهری  به این رقابت هااعزام شدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*