مهر ماه عسلی ها برای ۱۶ زندانی استان

مدیرنمایندگی ستاددیه خراسان جنوبی گفت: برنامه تلویزیونی «ماه‌عسل» توانست ۱۶ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد خراسان جنوبی را به آغوش گرم خانواده بازگرداند. علی اکبر خویی در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: برنامه تلویزیونی «ماه‌عسل» که در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود با اعلام سامانه #۴۰*۷۳۳* به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی توانست مبلغی را برای تعدادی از زندانیان کشور از خیرین و نیکوکاران جمع آوری کند که در این زمینه، کمک برای ۱۶نفر  از زندانیان خراسان جنوبی  توسط خیرین جمع‌آوری شد. وی ادامه داد : با اهدای مبلغ جمع‌آوری‌شده ۱۶  نفر از زندانیان استان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود بر می گردند .
آزادی ۱۶ زندانی با کمک ۱۹۶ میلیون تومانی در ماه عسل
وی با بیان اینکه میزان بدهی این زندانیان از ۵ تا ۲۰ میلیون تومان  بوده ، افزود: تاکنون پرونده ۱۳ نفر از این زندانیان به ستاد دیه کشور ارسال شده که بعد از اخذ موافقت شاکیان باید مبلغ ۱۳۶ میلیون تومان برای آزادی آنها پرداخت شود . وی با بیان اینکه تا این مبلغ بدهی سقفی برای معرفی زندانیان تعیین نشده ، ادامه داد: زندانیانی به ستاد دیه کشور معرفی می شوند که شرایط لازم را داشته باشند چرا که ما زندانیانی داریم که برای بار دوم روانه زندان شده اند یا اینکه از توان مالی لازم برخوردارند بنابراین بعد از بررسی های لازم این تعداد به ستاد دیه معرفی شده اند. وی اذعان داشت: علاوه بر این پرونده ۳ زندانی دیگر نیزدر دست تهیه است که بدهی ۶۰ میلیون تومانی دارند و به ستاد دیه ارسال خواهد شد.
آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد طی روزهای اخیر در استان
وی هم چنین از آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد استان طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: بدهی این زندانیان ۶ میلیارد و ۸۵۷میلیون ریال بوده که ۶ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اخذ رضایت از شاکیان داشته ایم  و میزان ۵۱۷ میلیون ریال پرداخت نقدی داشته ایم . وی  تصریح کرد: برنامه ماه‌عسل با این اقدام خداپسندانه بار دیگر فرهنگ نوع‌دوستی را که از آموزه‌های اصیل اسلامی مردم ایران است را به نمایش گذاشت. وی  ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برنامه ماه‌عسل گفت: امیدواریم این اقدامات در جامعه توسط رسانه‌ها ادامه پیدا کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*