تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/ تذکر به وزیر صنعت با موضوع کنترل قیمت اقلام ضروری مردم در آستانه ماه رمضان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

چهارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۹

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور/ تذکر به وزیر صنعت با موضوع کنترل قیمت اقلام ضروری مردم در آستانه ماه رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ خرداد) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

امیرحسنخانی نماینده فردوس، فلاحتی نماینده قائنات و عبادی نماینده بیرجند به وزیر کشور درخصوص اظهارات وی مبنی بر کمترین میزان مشارکت از سوی استان خراسان جنوبی در حالی که آمار واقعی میزان مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات نشان می دهد،این استان به لحاظ مشارکت در رتبه سوم کشور قرار گرفته تذکر دادند.

دهمرده نماینده زابل به وزیر راه در خصوص کاهش سهمیه سوخت کامیون ها در سیستان و به وزیر کشور در خصوص اعتراض شدید تعداد زیادی از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به نحوه برگزاری انتخابات در این استان تذکر داد.

بدری و فیضی نمایندگان اردبیل به وزیر صنعت در خصوص کنترل و کاهش قیمت اقلام ضروری و مایحتاج مردم در آستانه ماه رمضان به خصوص قیمت گوشت و مرغ که اخیرا به صورت قابل توجه افزایش یافته، تذکر داد.

خدابخشی نماینده الیگودرز به وزیراقتصاد درخصوص عدم نظارت جدی بانک مرکزی بر مؤسسات مالی و اعتباری و نگرانی سپرده گذارانی که در مؤسسه آرمان توسعه سپرده گذاری کردند، هرچه زودتر رفع شود.

اعزازی نماینده بناب به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم اجرای پروژه ایستگاه تحقیقاتی کشاورزی و منابع طبیعی بناب تذکر داد.

قناعتی نماینده قائنات به وزیر صنعت در خصوص بی توجهی به پروژه فولاد قائنات که بیش از ۷ ماه است خوابیده در حالی که اعتبار آن موجود است، تذکر داد.

محمودی نماینده شهرضا به وزیر آموزش در خصوص ابلاغ دستورالعمل و بخشنامه در اسرع وقت جهت وحدت رویه در ثبت نام و اخذ مبلغی از دانش آموزان تذکر داد.

عثمانی نماینده بوکان به وزیر راه در خصوص وضعیت جاده بوکان-میاندوآب و فوت ۴ تن از ساکنان روستای داشبند در روز گذشته تذکر داد.

گودرزی نماینده بروجرد به وزیر کشور در خصوص رسیدگی به شکایات کاندیداهای شورای اسلامی شهر بروجرد و برخورد جدی با تحلفات انتخاباتی تذکر داد.

عزیزی نماینده مردم ابهر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد در خصوص رسیدگی سریع به وضعیت سپرده گذاران مؤسسه کاسپین تذکر داد.

شاعری نماینده بهشهر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص عدم پرداخت مطالبات گندمکاران تذکر داد./

پایان پیام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*