آخرین خبر :

اخبار شهرستانها

وعده پیگیری مسئولان استان به سپرده‌گذاران کاسپین
چند روزی است که سپرده‌گذاران با تجمع در شعبه کاسپین بیرجند از اجحافی که در حقشان شده گلایه‌مند هستند تا اینکه بالاخره دیروز مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی در جمع مردم حاضر شد و قول پیگیری مشکلات را داد. موهبتی زهان در جمع تجمع کنندگان گفت: صحبت‌های مدیر شعبه را شنیدیم و متوجه شدیم یک اجحاف در حق افرادی که در این موسسه سرمایه‌گذاری کردند انجام شده است. وی افزود: رئیس شعبه هم قبول دارد که در حق مشتریان اجحاف شده و ما هم به عنوان مسئولان اجرایی خراسان جنوبی این مطالب و اعتراضات شما را شنیدیم و طبق قضاوتی که داریم حق را به شما مردم می‌دهیم. وی با بیان اینکه کسی نمی‌تواند سپرده داشته و بگوید چون قبلا سود گرفته الان هم باید از سود او کم کنیم اظهار داشت: ۳ نفر را به عنوان نماینده خود معرفی کنید تا ما مطالبی که پیگیری می‌کنیم از طریق این سه نفر به شما گزارش دهیم. مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی گفت: شما به این موسسه اعتماد کردید باید این موسسه به اعتماد شما پاسخ درست بدهد و ما هم از بانک مرکزی می‌خواهیم تا مشکلات شما را رسیدگی کند و با نرم‌افزار طراحی شده به درستی سپرده‌ها را بررسی کند و طی یکی دو روز آینده نتیجه به نمایندگان شما اعلام می‌شود.
قطع ۱۲ ساعتی گاز برخی روستاهای بیرجند و قاین
به منظور وصل گرم خط تغذیه گاز واحدهای تولیدی محور عباس آباد دشت ، گاز کلیه مشترکین واقع در روستاهای مهموئی، گازار، اوجان، فورجان، شوراب، میریک، مبارک آباد، خزان، بیست کنج، بیماد، ورقنه، شاخن، عباس آباد دشت، جینان، برکوک، خشک، گل گنج و شهرک قدس ( کلاته بالا) روز چهارشنبه سوم خردادماه از ساعت ۸ صبح به مدت ۱۲ ساعت قطع خواهد بود.
آموزش های فنی و حرفه ای نوعی پرورش کارآفرین است
آموزشگاه آزاد صنایع غذایی پونه با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افتتاح شد. حسین خوش آیند مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در این مراسم، به تشریح جایگاه فنی و حرفه ای در کشور با توجه به نامگذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال پرداخت وی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای؛ فراگیری این آموزش ها را به عنوان ابزاری برای مقابله با بیکاری و کاهش زمان بیکاری افراد جویای کار امری مهم توصیف کرد. خوش آیند افزود: خصیصه این آموزشها، نوعی پرورش “کارآفرین” است، به این معنی که افراد پس از کسب مهارت و تخصص دانش فنی، قادر خواهند بود فرصتهای شغلی مناسبی را به دست آورند و یا در نهایت فرصت شغلی ایجاد نمایند.
پیش‌بینی برداشت ۵۹ هزار تن جو از مزارع خراسان‌جنوبی
رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان‌جنوبی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نزدیک به ۵۹هزار تن جو از مزارع استان برداشت شود. هاشم ولی‌پورمطلق افزود: برداشت جو از ۱۵ اردیبهشت ماه تا ۳۰ تیرماه ادامه دارد.
۱۵۰ مجتمع گلخانه ای خراسان جنوبی واگذار می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از واگذاری ۱۵۰ قطعه مجتمع گلخانه ای استان طی سال جاری خبر داد. هاشم ولی پور مطلق در گفت و گو با مهر اظهار داشت: در سال گذشته با انعقاد تفاهم نامه با شرکت آب منطقه ای استان کسری آب شش مجتمع گلخانه ای تأمین شد. وی اعتبار هزینه شده در این رابطه را دو میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این مجتمع ها در شهرستان های بشرویه، نهبندان، سرایان، فردوس، سربیشه و درمیان بوده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*