آخرین خبر :

حوادث

رئیس پلیس فتای خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی، هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
سرهنگ علی محمدپور گفت: با ارجاع یک فقره شکوائیه از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بیرجند مبنی برایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و نشراکاذیب از طریق پیام رسان های موبایلی، بررسی موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت. وی افزود: براساس تحقیقات به عمل آمده شاکی عنوان داشت از حدود هفت ماه پیش فرد یا افرادی ناشناس در شبکه های اجتماعی با ایجاد مزاحمت های متعدد نسبت به من توهین و فحاشی می کنند و در یکی‌ از شبکه های اجتماعی با هویت من صفحات جعلی ایجاد کرده و پس از ارتباط با دوستانم موجب هتک حیثیت و ارسال موارد کذب شده اند و از این طریق باعث از بین بردن آسایش و آرامشم شده اند که از فرد موصوف شاکی و تقاضای رسیدگی دارم. رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: با اقدامات فنی و پلیسی کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی و به پلیس فتا  احضار شد و مورد بازجویی قرار گرفت که وی درهمان ابتدا به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد.
زلزله ای ۳/۳ ریشتری در سربیشه
زلزله ای به بزرگی ۳/۳ ریشتر سربیشه را لرزاند. به گزارش مهر، زلزله ای به بزرگی ۳/۳ ریشتر در ساعت یک و ۱۹ دقیقه بامداد دیروز شهرستان سربیشه را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۵ کیلومتری زمین رخ داده است. گزارشی از خسارات احتمالی این زمین لرزه اعلام نشده است.
کشف ده کیلوگرم تریاک و هروئین در درمیان
فرمانده انتظامی شهرستان درمیان گفت:ماموران این فرماندهی موفق به کشف یک کیلوگرم هروئین و  ۹ کیلوگرم تریاک در این شهرستان شدند. سرهنگ محمود زال بیگی در تشریح این خبرگفت:ماموران کلانتری طبس مسینا هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی به عمل آمده از موتورسیکلت یک بسته یک کیلویی هروئین کشف شد. وی در ادامه گفت : با انتقال متهم و موتورسیکلت به کلانتری در بازرسی دقیق تر از موتورسیکلت ۹ کیلوگرم تریاک نیز کشف شد که به طرز ماهرانه ای در موتور جاساز شده بود . سرهنگ زال بیگی تصریح کرد: در این رابطه یک متهم  دستگیر شد که با تشکیل پرونده به داسرا اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.
کشف ۱۰۶میلیون کالای قاچاق در “قاین”
فرمانده انتظامی شهرستان قاین ، از کشف ۱۰۶میلیون و۲۰۰ هزار ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ”اسماعیل واعظی”در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا وارز ،هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت استان سیستان وبلوچستان به استان خراسان رضوی در حرکت بود، مشکوک شدند و خودرو را متوقف و به لاین بازرسی هدایت کردند. وی افزود: در بازرسی ازخودرو ۱۵۰کیلو گرم البسه مستعمل خارجی و ۲۷ کیلو گرم پارچه چادری مشکی که فاقد مجوز حمل بود ،کشف شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*