حوادث

دستگیری سارق حرفه ای محتویات
داخل خودرو در بیرجند
فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری سارق حرفه ای محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد. سرهنگ علیرضا امیرآبادی زاده گفت: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲میدان امام(ره) با اقدامات پلیسی انجام شده و گشت زنی نامحسوس سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان داشت: متهم در بازجویی های بعمل آمده به چهار فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.
واژگونی اتوبوس در جاده بیرجند – طبس، چهار مصدوم برجا گذاشت
رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسیر شیراز به بیرجند صبح دیروز در کیلومتر ۱۰۵ جاده بیرجند به طبس، چهار نفر از سرنشینان آن مصدم شدند. سرهنگ حسین رضایی، افزود: کارشناسان پلیس راه علت واژگونی اتوبوس را کنترل نکردن وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کردند. وی ادامه داد: مصدومان حادثه به بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند منتقل شدند که سه نفر از آنان به صورت سرپایی مداوا شدند و درمان مصدوم دیگر نیز ادامه دارد.
مرد معتاد فرزندش را ۵۰ هزار تومان فروخت!
پدر معتاد برای رهایی از فرزندش، نوزاد چند ماهه خود را به بهای ۵۰ هزار تومان فروخت. خرید و فروش در کنار سطل زباله انجام می‌شود. پدر سراسیمه و برای رهایی از گریه‌های بی امان نوزاد گرسنه، تصمیم به فروش فرزند خود می‌گیرد. زنی رهگذر در حالی که کیسه‌ای زباله در دست دارد با مردی تکیده مواجه می‌شود که یک نوزاد چند روزه را در آغوش گرفته است. با او همکلام می‌شود و سراغ مادر نوزاد را می‌گیرد. در دلش هزار بار آرزو می‌کند که‌ای کاش خودش مادر نوزاد بود. در همان چند ثانیه افکار مختلفی را در سر می‌پروراند. در میان افکارش غوطه ور است که مرد پیشنهاد فروش نوزاد را می‌دهد. زن برای خرید نوزاد، پول هایی که در کیف دستی اش داشته را به مرد معتاد پیشنهاد می‌دهد و در نهایت پدر می‌پذیرد که نوزاد خود را به مبلغ ۵۰ هزار تومان بفروشد. معامله انجام می‌شود و زن نوزاد را با خود به خانه می‌برد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*