عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان: تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از تصور است

شناسهٔ خبر: ۳۹۷۳۲۱۱ –
بیرجند- عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از آنچه تصور می کردیم، مشکل دارد.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در ارتباط با آخرین وضعیت رسیدگی به تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: طبق آیین نامه مجلس نمی توانیم در این زمینه اطلاعات دقیق را مطرح کنیم اما باید گفت صندوق ذخیره فرهنگیان بیش از آنچه تصور می کردیم مشکل دارد.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از ابتدای تاسیس صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون در حال انجام است، بیان کرد: آنچه تا امروز از مشکلات اقتصادی و اختلاس شناسایی شده مربوط به چند سال اخیر است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زد و بندهای فراوان، خرید و فروش های بر اساس زد و بند، سودهای سرشاری که برخی بردند از جمله تخلفاتی است که تاکنون به آن دست پیدا کرده اند اما جزییات آن را نمی توانیم اعلام کنیم.

عبادی با اشاره به تخلف هشت هزار میلیاردی، گفت: این تخلفات جدا از این هشت هزار میلیارد و بسیار بیشتر از این رقم بوده که متاسفانه نظارتی بر آن وجود نداشته و آقایان وزارت آموزش و پرورش دقتی روی آن نداشته اند.

وی در ارتباط با زمان به نتیجه رسیدن این تحقیقات نیز گفت: این کار در حال انجام بوده و اگر بخواهیم به تمام این تخلفات بپردازیم خیلی زمان خواهد برد چراکه تخلفات بیش از تصور است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*