آخرین خبر :

روی خط خبر

۵۰ نقطه در شهر برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تعیین شد
شهرداری بیرجند با هدف پاکیزگی شهر نقاطی را برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تعیین کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، شهردار بیرجند با اشاره به آغاز تبلیغات محیطی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: ۵۰ نقطه در میدان های مختلف شهر برای تبلیغات آن ها مشخص شده است که به لحاظ دید عمومی نیز مورد قبول است. دکتر مدیح افزود: این بنرها با مبلغ ۱۰ میلیون تومان و در هزار متر مربع با هدف جلوگیری از آلودگی محیطی شهر و همچنین جلوگیری از نصب پوسترها و عکس ها روی دیوارها و کوچه ها در نقاط مختلف شهر نصب شده است. وی ابراز امیدواری کرد: کاندیداها با رعایت این موضوع به حفظ پاکیزگی شهر کمک کنند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
معلمین در کنار آموزش به تربیت هم توجه کنند
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه معلمین در جمهوری اسلامی باید در کنار آموزش به امر تربیت هم توجه کنند، گفت: آموزش بدون تربیت و معنویت هیچ فایده ای ندارد اما تربیت به تنهایی بسیار با ارزش است. به گزارش شبستان، سرهنگ علی قاسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلم از موسسه آموزشی امام حسین (علیه السلام) بیرجند بازدید کرد و به معلمین این مدرسه روز معلم را تبریک گفت و از زحمات آنان قدردانی کرد.
آغاز زندگی مشترک ۴۰ طلبه حوزه های علمیه خراسان جنوبی
۴۰ طلبه شیعه و سنی حوزه های علمیه خراسان جنوبی زندگی مشترک شان را جشن گرفتند. این مراسم همزمان با میلاد با سعادت امام سجاد(ع) در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار شد. حجت الاسلام جعفری مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان جنوبی هدف از این مراسم را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی اعلام کرد و گفت: در حاشیه این مراسم زوج های جوان در کارگاهی مهارت های زندگی را آموزش دیدند.
جمعی از مدیران و مدرسان مدارس اهل سنت خراسان تقدیر شدند
۱۷ نفر از مدیران مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز معلم در مشهد مورد تقدیر قرار گرفتند. رئیس دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان در این مراسم گفت: نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به مذاهب مختلف اسلامی حول محور خداوند متعال و قرآن کریم و نگاه به یک امت واحده اسلامی است. حجت الاسلام اکبر فرجام افزود: حوزه های علمیه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین شرایط کمی و کیفی خود قرار دارند. ارائه خدمات یکسان بین حوزه های علمیه تشیع و تسنن مورد تاکید مقام معظم رهبری است و بر همین اساس عمل می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*