حضور احزاب در انتخابات شورای شهر بیرجند

تبلیغات رسمی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا از روز پنج شنبه آغاز شد. این در حالی است که برخی قبل از این تاریخ نیز به طور غیر رسمی در کانال های تلگرامی و فیس توفیس تبلیغات خود را آغاز کرده بودند. شوراهای اسلامی شهر از آنجائی که یک پارلمان شهری است و می تواند پشتوانه ای برای گروه های سیاسی در اجرای برنامه های اجتماعی، سیاسی و …. باشد از این رو انتخابات شوراهای شهر مورد توجه احزاب سیاسی قرار گرفته است. گروه های احزاب سیاسی نیز در بیرجند، مرکز خراسان جنوبی متناسب با وضع موجود نبست به ارائه لیست مورد حمایت خود از نامزدهای شورای شهر بیرجند اقدام کرده اند. در این بین ائتلاف هایی  نیز شکل گرفته است که هرچند به ظاهر حمایت گروه های سیاسی را ندارند اما خط مشی سیاسی یکسویی دارند.
«لیست ما آماده است»
رئیس ستاد اصلاح طلبان خراسان جنوبی درگفتگو با امروز خراسان جنوبی گفت: شهر خوب ساختنی است و مردم با بهترین انتخاب می توانند به این ساختن کمک کنند. رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: این شورا با برگزاری کمیته های تخصصی و مشاوره های ویژه لیستی ۷نفره آماده کرده است. دکتر آقاابراهیمی افزود: این لیست ترکیبی از متخصصین بسیار خوش نام  و با سابقه است که  شامل افرادی با تخصص های مهندسی عمران، حقوق، برنامه ریزی شهری و … می باشد.وی با اشاره به اینکه شهر خوب ساختنی است، تاکید کرد: مردم با شرکت در انتخابات و انتخاب افرادی که بیشترین و بهترین تخصص ها را دارند می توانند در ساختن شهری خوب مؤثر باشند. آقا ابراهیمی اعلام لیست افراد مورد حمایت شورای اصلاح طلبان خراسان جنوبی را به آغاز رسمی تبلیغات انتخابات موکول کرد و این اطمینان را به شهروندان داد که انتخاب افراد در این لیست بهترین انتخاب برای شورای اسلامی خواهد بود .
هنوز لیستی آماده نکرده ایم
به گزارش خبرنگار ما حزب موتلفه خراسان جنوبی حمایت خود را از میرسلیم به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری در دولت آینده اعلام کرده است. قریب با اشاره به اینکه همه باید در پای صندوق های رأی حاضر شوند اعلام کرده است: برای بحث شوراها هنوز به جمع بندی نرسیده ایم و لیستی آماده نکرده ایم.وی یادآور شد: در اولین فرصت اگر به جمع بندی رسیدیم لیست افراد مورد نظر خود برای شورای اسلامی را اعلام خواهیم کرد.
برای شوراها نظر خاصی نداریم
مهندس دیمه ور نیز به عنوان رئیس ستاد اعتدال گرایان خراسان جنوبی حمایت ستادش را از حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور فعلی برای دولت آینده نیز در همین سمت اعلام کرد و گفت: برای شورا ها نظر خاصی نداریم و فقط به عنوان ستاد حامیان روحانی فعالیت می کنیم. وی از مردم خواست با حضور خود پای صندوق های رأی به دور از اینکه حامی چه گروه و شخصی هستند آینده کشور را به مسیر درست بکشانند چرا که حضور آن ها پای صندوق های رأی ضمانت اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*