تجلیل از ورزشکاران برتر استان

استاندار خراسان جنوبی گفت: وظیفه ما پیگیری اهداف دولت در استان است و قطعا از بحث هنر و هنر اصیل بویژه موسیقی سنتی خراسان جنوبی به جد حمایت می کنیم. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مهندس سیدعلی اکبر پرویزی در مراسم تجلیل از برترین های ورزش استان که در سالن شهیدین قاسمی بیرجند برگزار شد با اشاره به حمایت جدی دولت از هنرمندان افزود: وظیفه ما پیگیری اهداف دولت در استان است، قطعا از بحث هنر و هنر اصیل بویژه موسیقی سنتی خراسان جنوبی به جد حمایت می کنیم. وی افزود: نباید فضا آنقدر سخت و سنگین شود که بعضی احساس خفگی کنند و حتی هنرمندان نتوانند به شکل واقعی هنر خود را ارائه کنند.
وی با بیان اینکه ایجاد برخی از حواشی در زمینه ارائه هنر، هنرمندان استان را با چالش روبرو کرده است، تصریح کرد: همانطور که می دانید متاسفانه با اطلاع رسانی دروغ و بیان غیر واقعی مطالب حاشیه ای در جلسه دیدار با هنرمندان بیان شد و امروز به همه کسانی که به سخنانم اعتراض داشتند احترام می گذارم اما حاضریم برای بیان تفکرات و دفاع از حقوق هنرمندان و هنر اصیل و سنتی هزینه بدهیم و در برابر بعضی رفتارهای ناپسند ایستادگی کنیم. مهندس پرویزی با اشاره به اینکه متاسفانه در این موضوع بی انصافی هایی شد تصریح کرد: هنر اصیل مورد توجه همه مردم است و باید بتوانیم بخشی از این هنر را در چارچوب ارزش های اسلامی جامعه ارائه کنیم.
استاندار خراسان جنوبی در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: مسئولان دولتی که مجری و یا ناظر انتخابات هستند به هیچ وجه حق دخالت له یا علیه نامزدی ندارند. وی افزود: ما مسئولیم که از رأی مردم صیانت کنیم و به هر کسی که ملت رأی دهد افتخار می کنیم و امیدواریم با حضور گسترده مردم استان شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، شفاف و سالم باشیم. در ادامه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جوانان در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین هستند و در بخش‌های مختلفی برای پیشبرد اهداف جامعه تأثیرگذارند. هدف از برگزاری این جشن را فراهم کردن بستری برای استفاده بهتر از ظرفیت بی‌بدیل جوانان استان ذکر کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشن تجلیل از برترین‌های ورزش استان می باشد. گفتنی است در این مراسم از ۶ ورزشکار ملی پوش، ۴۱ ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی، ۳ حامی بخش ورزش، ۴ هیئت، ۴ مربی، ۲ داور، یک دبیر هیئت و ۲ ورزشی نویس تقدیر شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*