آخرین خبر :

ایجاد مدارس هسته‌ای ویژه دختران

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با راه اندازی مدارس انرژی هسته ای فرزندانی عالم، خدا ترس و مومن را تربیت می کنیم تا مانند شهدا ما را به عزت برسانند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر صالحی در حاشیه کلنگ زنی ساخت دبیرستان هسته ای در قزوین اظهارکرد: مدارس سازمان انرژی اتمی که در تهران و مشهد راه اندازی شده بسیار مشهور هستند و بهترین ها را تربیت کرده اند که به مجامع بین المللی راه یافته اند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران افزود: با راه اندازی دبیرستان های هسته ای تلاش می شود تا نسلی مومن، خدا ترس، خادم ملت، متعهد و عالم تربیت شود.

وی بیان کرد: مدرسه انرژی اتمی در تهران از نظر جمعیت محدود است اما از نظر جوایز و حضور در مجامع بین المللی سهم ما ۲۵ درصد است، این مدارس بر اساس کیفیت بنا شده و به دین، ایمان وعلم فرزندان کشور رسیدگی می کند.

معاون رئیس جمهور گفت: در تهران تاکنون برای دختران و بانوان این گونه مدارس را نداشتیم لذا مصمم هستیم با توسعه مدارس انرژی هسته ای در تهران زمینه تحصیل دختران را هم فراهم  کنیم تا انسان هایی عالم تربیت شوند.

وی یادآورشد: در مشهد که پایتخت معنوی کشور است در جوار امام رضا(ع) مدرسه زیبایی را بنا نهاده ایم که امسال دانش آموز خواهد گرفت که با معماری بسیار زیبایی در بهترین نقطه مشهد ساخته شده است.

صالحی گفت: مهم این است با کیفیت درست بتوانیم به نسل جدید آموزش دهیم و در نهایت هدف ما ترویج و آموزش خدا ترسی و خداباوری و عالم بودن در میان دانش آموزان است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: تلاش می کنیم تا نسلی را تربیت کنیم تا یک بال سالم علم و یک بال سالم معرفت داشته باشند و مثل شهیدان شهریاری، علی محمدی، رضایی نژاد، احمدی روشن اوج بگیریند و کشور را به تعالی برسانند

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*