آخرین خبر :

امسال هم آموزش و پرورش استخدام دارد/ صدور مجوز جذب ۱۵ هزار نیرو

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات از احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه امسال خبر داد.

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در خرداد ماه/ صدور مجوز جذب ۱۵ هزار نیرو

اسفندیار‌ چهاربند‌ رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار داشت: با توجه به تلاش‌های انجام شده تا امروز مجوز جذب ۱۵ هزار نیرو را اخذ کردیم.

وی ادامه داد: از این تعداد ۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای تعهد دبیری در دوره ۴ ساله و ۱۰ هزار نفر در دوره‌های مهارت‌آموزی برای سایر دوره‌های تحصیلی در نظر گرفته شده است و با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده احتمال برگزاری آزمون برای این ۱۰ هزار نفر در خرداد ماه سال جاری میسر شود که این کار مستلزم همکاری سازمان سنجش و سازمان اداری – استخدامی است.

چهاربند تصریح کرد: برای ۴ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی انسانی دبیر نیز آزمون سراسری برگزار شده و باید منتظر دفترچه شماره ۲ باشند تا جذب نیرو در این گروه انجام شود.

رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات یادآور شد: مشکل نیروی انسانی یکی از مسائل مهمی است که آموزش و پرورش با آن مواجه  بوده و تا ۱۰ سال آینده بیش از ۶۰۰ هزار بازنشسته خواهیم داشت که اگر برنامه‌ریزی مناسبی برای جذب نیروی انسانی رعایت نشود با تهدید جدی مواجه هستیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*