اخبار ورزشی

رکاب زنی جانباز بشرویه در مسیر مشهد-نیشابور
ورزشکار جانباز بسیجی شهرستان بشرویه، مسیر بشرویه تا مشهد – نیشابور را رکاب زد. به گزارش امروز خراسان جنوبی،  به مناسبت روز بزرگداشت ابوالقاسم فردوسی و خیام ورزشکار جانباز بسیجی  عباس طاووسی مسیر بشرویه تا مشهد مقدس و همچنین نیشابوررا به مناسبت هفته میراث فرهنگی و با شعار ورزش دشمن اعتیاد و همچنین جوان مشارکت  حداکثری مسئولیت اجتماعی در مدت ۸ روز رکاب زنی کرد.
برگزاری مسابقات ورزشی مدارس استثنایی اسدیه
مسابقات ورزشی مدارس استثنایی شهرستان درمیان در سالن باهنر شهر اسدیه برگزار شد. این مسابقات در دو بخش دختران و پسران و در رشته های فوتسال و دوومیدانی رده سنی نوجوانان شهر اسدیه برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی همراه با کاپ قهرمانی اهدا شد.
برگزاری مسابقات شطرنج سریع در قاین
مسابقات شطرنج سریع در قاین برگزار شد. به مناسبت بزرگداشت نیمه شعبان مسابقات شطرنج سریع رده سنی جوانان ونوجوانان در شهرستان قاین برگزار شد که در پایان علیرضا اباذری ، علی سعدی و امیرحسین چدانی مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
برگزاری همایش پیاده روی روستای اسفشاد قاین
همایش پیاده روی در روستای اسفشاد از توابع بخش مرکزی شهرستان قاین برگزارشد. به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) همایش پیاده روی در روستای اسفشاد از توابع بخش مرکزی شهرستان قاین با حضور جمع کثیری از جوانان، بانوان و آقایان برگزارشد. شرکت کنندگان مسیر جلوی دهیاری روستا به سمت مزار بی بی زبیده خاتون را طی کردند. این همایش به همت دهیاری وشورای اسلامی روستا، پایگاه مقاومت بسیج و هیات بازی های بومی محلی برگزار و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.
اعزام تیم هندبال مرکز آموزش ۰۴ بیرجند
به رقابت های کشور
تیم هندبال مرکز آموزش ۰۴ بیرجند به رقابت های قهرمانی کشور اعزام شد. این رقابت ها با حضور ۱۶ تیم برتر کشور و به میزبانی اصفهان روز گذشته برگزار شد. تیم مرکز ۰۴ بیرجند به همراه ۱۴ ورزشکار به این رقابت ها اعزام شد.
راهیابی فوتسالیست های اسلامیه به رقابت های امید کشور
تیم فوتسال دلاوران باغشهر اسلامیه به مسابقات دسته ۳ امیدهای کشور راه یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، تیم فوتسال دلاوران باغشهر اسلامیه در رده سنی امید با قهرمانی قاطعانه خود در مسابقات فوتسال امید های استان به رقابت های دسته ۳ امیدهای کشور راه یافت. رقابت های فوتسال امیدهای استان با حضور دو تیم برگزار شد که در دور رفت این رقابت تیم دلاوران اسلامیه با نتیجه ۴ بر ۳ عماد نظام فردوس را شکست داد و دور برگشت این بازی ۴ بر ۲ به سود دلاوران اسلامیه پایان یافت. در مجموع تیم دلاوران باغشهر اسلامیه با ۲ پیروزی و کسب ۶ امتیاز قهرمان مسابقات فوتسال امیدهای استان شد و جواز شرکت در مسابقات فوتسال دسته ۳ کشور را کسب کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*