آخرین خبر :

اخبار ورزشی

خدمتی  در رده چهارم تفنگ بادی
کشورهای اسلامی ایستاد
نجمه خدمتی نماینده خراسان جنوبی در رقابت های تیراندازی کشورهای اسلامی در رده چهارم ایستاد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، در رقابت های تیراندازی بازی های کشورهای اسلامی  نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی ن‍ژاد در تفنگ بادی به فینال رقابت ها راه یافتند که در مرحله فینال امام قلی نژاد با ۲۴۹٫۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و اولین طلای کاروان ایران را به نام خود ثبت کرد. الهه احمدی با ۲۴۶٫۱ امتیاز نایب قهرمان و نجمه خدمتی با ۲۰۱٫۷ امتیاز در رده چهارم ایستاد. گفتنی است در بخش مردان و در همین ماده نوروزیان و باقری از کسب مدال بازماندند. در تپانچه ۲۵ متر مردان نیز دست ملی‌پوشان از مدال کوتاه ماند.
مقام نخست نماینده استان
 در رقابت های کشتی سنتی کشور
نماینده خراسان جنوبی در رقابت های کشتی سنتی کشور مقام نخست را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های قهرمانی کشتی سنتی آقایان در ۴ بخش و به مدت ۴ روز در سالن تختی کردگوی گلستان برگزار شد. حبیب ا… ترابی نماینده خراسان جنوبی در وزن ۸۲ کیلوگرم بخش کرش ترکمن مقام نخست را از آن خود کرد.
معرفی قهرمان قهرمانان مچ اندازی در بیرجند
رقابت های مچ اندازی آقایان خراسان جنوبی در بیرجند با معرفی قهرمان قهرمانان پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های مچ اندازی قهرمانی استان با حضور ۶۷ ورزشکار و در ۱۱ وزن از شهرهای بیرجند و طبس به میزبانی بیرجند برگزار شد. در این رقابت ها حسن عرب در بخش چپ دست و محمدرضا رمضانی در بخش راست دست قهرمان قهرمانان شدند. گفتنی است برترین های این رقابت ها به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.
برگزاری همایش پیاده روی
 در روستای آبیز شهرستان زیرکوه
همایش پیاده روی خانوادگی در روستای آبیز شهرستان زیرکوه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت نیمه شعبان و گرامیداشت هفته جوان همایش پیاده روی خانوادگی روستای آبیز شهرستان زیرکوه با حضور ۳۰۰۰ نفر در مسافت ۳ کیلومتری دبیرستان بنت الهدی صدر تا منطقه گردشگری قنات آبیز برگزار شد. در پایان به ۳۰ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
برگزاری همایش پیاده روی در شوسف
همایش پیاده روی خانوادگی در شهر شوسف شهرستان نهبندان برگزار شد. شرکت کنندگان در همایش پیاده روی  که به مناسبت میلاد حضرت مهدی (عج) برگزار شد از داخل شهر شوسف تا سد تغذیه ای و بالعکس مسافت ۶ کیلومتری را طی نمودند.
برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی
 مینی گلف در بیرجند
جشنواره استعدادیابی مینی گلف در پارک توحید بیرجند برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، دبیر هیات گلف استان گفت: رقابت های استعدادیابی مینی گلف در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به مدت ۴ روز در پارک توحید برگزار شد. علی نایبی افزود: در روز پایانی این جشنواره مسابقه مینی گلف با حضور ۱۱۸ نفر  در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد که در پایان زهرا سالاری، امیررضا یوسف پور، محمد نایبی، خانم کلوتی، محمدحسین اوحدی، ابراهیم قریشی، راشد رحمان پور، حمید عرب و شایان اسراری حائز مقام های برتر شدند. گفتنی است در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*