اخبار ورزشی

تجلیل از جوانان نخبه ورزشی فردوس
طی مراسمی از جوانان نخبه ورزشی شهرستان فردوس تجلیل شد. در این مراسم از مهسا میربرون، دعوت شده به اردوی تیم ملی والیبال، ابوالفضل سکندری و محمد پیر دنیا دعوت شدگان به اردوی تیم ملی هندبال، امیر رضا وطن پرست قهرمان کاراته در مسابقات آسیایی و بین المللی، علی دهشوری قهرمان مسابقات بدنسازی شرق کشور و علی بذرافشان قهرمان چندین دوره مسابقات استانی پینگ پنگ، توسط مهران پور رئیس اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل به عمل آمد.
تیم فوتسال ایران همچنان در رده ششم جهان
و نخست آسیا
بر اساس تازه ترین رده‌بندی تیم‌های فوتسال جهان،تیم ملی فوتسال کشورمان همچنان در رده ششم جهان و نخست آسیا قرار دارد. به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان دیروز اعلام شد که بر این اساس تیم ملی کشورمان همچنان جایگاه ششمی خود در جهان و رتبه نخست آسیا را حفظ کرده است. بر این اساس تیم‌ ملی برزیل با ۱۹۲۹ امتیاز بالاتر از اسپانیا و روسیه در صدر جدول جای دارد. رده‌بندی ۱۰ تیم برتر جهان به شرح زیر است:
۱٫ برزیل ۱۹۲۹ –  ۲٫ اسپانیا ۱۸۷۲  –  ۳٫ روسیه ۱۷۶۵
۴٫ آرژانتین ۱۷۰۰  –   ۵٫ ایتالیا ۱۶۰۸  – ۶٫ ایران ۱۵۹۳
۷٫ پرتغال ۱۵۸۲ – ۸٫ اوکراین ۱۵۰۰  –  ۹٫ قزاقستان ۱۴۶۲
۱۰٫ آذربایجان ۱۴۴۵
تیم ملی کشورمان در رده‌بندی تیم‌های آسیایی نیز با اختلاف چشمگیری نسبت به سایر رقبا در رده نخست قرار دارد. رده‌بندی تیم‌های برتر آسیا به شرح زیر است:
۱٫ ایران ۱۵۹۳ –  ۲٫ تایلند ۱۳۶۰ – ۳٫ ژاپن ۱۳۵۴
۴٫ استرالیا ۱۲۲۳ –  ۵٫ ازبکستان ۱۲۰۲
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛
غلبه والیبالیست های جوان ایران بر تیم عربستان
تیم والیبال ایران اعزامی به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی درنخستین دیدارخود تیم عربستان را با نتیجه قابل توجه ۳ بر صفر شکست داد. به گزارش ایرنا، ‌شاگردان جوان بهروز عطایی درمحل سالن کریستال هال باکو تیم ملی عربستان را در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر۱۸، ۲۵بر۲۳ و ۲۵بر ۱۸  شکست دادند و نخستین گام را محکم برداشتند. ایران درگروه دوم این رقابت ها با تیم های قطر، الجزایر، عربستان و مراکش همگروه است.
بازی های همبستگی کشورهای اسلامی؛
مراد خانی دربوکس
 به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد
نماینده وزن بعلاوه ۹۱ کیلوگرم بوکس کشورمان دیروز با غلبه برنماینده کامروه راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. به گزارش ایرنا؛ رضا مرادخانی درنخستین دیدار خود درمرحله یک هشتم نهایی رقابت های بوکس بازی های همبستگی کشورهای اسلامی برابر «فوسو» از کامرون قرار گرفت و این بوکسور را درسه راند نفس گیر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد. دراین وزن ١١ بوکسور شرکت دارند و نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم کشورمان با کسب این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*