اخبار ورزشی

کسب مدال های رنگارنگ توسط جانبازان
 و معلولین خراسان جنوبی
سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور «دو و میدانی»جانبازان و معلولین کشور برگزار شد.نتیجه حضور تیم استان خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور کسب مقامهای اول پرش طول و سوم پرتاب وزنه آقایان و مقام سوم پرتاب وزنه بانوان بود. در این دوره از مسابقات تیم استان خراسان جنوبی را ۲بانو و ۶آقا همراهی نمودند که در پایان الهام پدید موفق به کسب مقام سوم در رشته پرتاب وزنه، علی اشتری مقام اول پرش طول و حمید الهیاری مقام سوم پرتاب وزنه شدند.
برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان دانشگاه بیرجند
معاون تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند از برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه بیرجند خبر داد. زهره حسن پور در گفت وگو با ایسنا، گفت: این جشنواره در هفته خوابگاه‌ها از تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه امسال، در اماکن ورزشی و خوابگاه‌ها برگزار خواهد شد.وی ادامه داد: این جشنواره در بخش خواهران در رشته‌های والیبال چهار نفره، دارت، فریزبی، جشنواره پرواز بادبادک‌ها و گلگشت برگزار می‌شود.حسن پور یادآور شد: این جشنواره در بخش برادران در رشته‌های دارت، فریزبی، گلگشت، گل کوچیک، جشنواره پرواز بادبادک‌ها و قدرتی تک پرس خواهد بود.
معرفی برترین های مسابقات پینگ پنگ جشنواره ورزشی بازنشستگان استان
مسابقات قهرمانی پینگ پنگ جشنواره ورزشی بازنشستگان استان خراسان جنوبی با حضور ۱۴ بازیکن و انجام ۲۶ بازی بصورت دو حذفی در سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار و سیده معصومه خوشرو اول، رقیه خالصی دوم، بی بی زهرا حسنی سوم شدند. بازیکنان از بازنشستگان آموزش و پرورش شهرستان بیرجند می باشند. نفرات برتر پنج رشته ورزشی پینگ پنگ ، شطرنج، تیراندازی، شنا و دارت در دو بخش آقایان و بانوان توسط کانون بازنشستگان استان به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.
حضورشترسواران نهبندانی در مسابقات ملی
۵ شترسوار نهبندانی در هفتمین دوره مسابقات ملی شترسواری در استان اصفهان شرکت کردند.این مسابقات در شهر تاریخی ورزنه برگزار و در پایان کامبیز آصور به عنوان نفر اول از استان هرمزگان، اسحاق باصری از استان سیستان و بلوچستان دوم و میر محمد رشیدی از استان کرمان به عنوان نفر سوم معرفی شدند.در این مسابقه با حضور ۳۵ نفر از ۶ استان در قالب ۱۲ تیم در مسافتی به طول ۳ کیلومتر برگزار شد.همچنین به جوان‌ترین شتر سوار که از شهرستان نهبندان نیز بود از طرف فدراسیون هدیه‌ای اهدا شد.
زیرکوه نائب قهرمان مسابقات فوتسال
 اورژانس ۱۱۵ استان شد
رقابت های فوتسال اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی با قهرمانی نماینده سرایان و نائب قهرمانی شهرستان زیرکوه به پایان رسید و تیم فوتسال درمان موفق به کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات شد.در چارچوب چهارمین دوره برگزاری مسابقات فوتسال اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی تیم فوتسال اورژانس ۱۱۵ شهرستان سرایان با شکست مقتدرانه نماینده شهرستان زیرکوه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.در ادامه برگزاری مسابقات فوتسال اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی و در مرحله رده بندی دو تیم فوتسال معاونت درمان و اورژانس ولیعصر(عج) برای کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم فوتسال معاونت درمان موفق شد با شکست تیم اورژانس ولیعصر(عج) عنوان سومی را از آن خود کند.همچنین در دیدار فینال این دوره از مسابقات دو تیم اورژانس ۱۱۵ شهرستان زیرکوه و نماینده شهرستان سرایان برای کسب عنوان قهرمانی چهارمین دوره برگزاری مسابقات فوتسال اورژانس ۱۱۵ خراسان جنوبی با یکدیگر روبه رو شدند که در پایان تیم فوتسال اورژانس سرایان موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد نماینده شهرستان زیرکوه عبور کند و قهرمان این دوره از مسابقات شود.شایان ذکر است که در افتتاحیه این دوره از مسابقات نماینده شهرستان زیرکوه موفق شده بود تیم سرایان را با شکست بدرقه کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*