آخرین خبر :

اخبار ورزشی

بانوی ورزشکار استان مدال نقره آسیایی را کسب کرد
رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: شمیس دستجردی ورزشکار خراسان جنوبی در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ بانوان، مدال نقره را از آن خود کرد. محمدپرست افزود: شمیس دستجردی اولین بانوی ایران در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ بانوان که در جاکارتای اندونزی برگزار شد ، مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرد. وی افزود: او پس از کسب این عنوان و جواز حضور در مسابقات جهانی راهی مسابقات ژوهانسبورگ شد.
همایش پیاده روی اعضا، داوطلبان و کارکنان
هلال احمر قاینات برگزار شد
همایش پیاده روی با شرکت اعضا، داوطلبان ، جوانان و کارکنان جمعیت هلال احمر قاینات با شرکت ۱۰۰نفر در قاین برگزار شد. شرکت کنندگان مسیر سه کیلومتری جاده بوذرجمهر ، قلعه کوه و جبل النور را پیموده و با حضور در مزار شهدای گمنام با آرمان های شهیدان میثاقی دوباره بستند.
وحید آهنی در مسابقات دو و میدانی جوانان کشور گردن آویز برنز را از آن خود کرد
مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی استان سنندج برگزار شد. در این دوره از مسابقات ورزشکار جوان بیرجندی وحید آهنی در ماده ۴۰۰ متر با مانع مقام سوم را به خود اختصاص داده و مدال برنز را به گردن آویخت
مدال نقره دانشجوی خراسان جنوبی در مسابقات پاورلیفتینگ کشور
دانشجوی خراسان جنوبی، مدال نقره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان کشور را به گردن آویخت.
مسعود قلندری در اولین دوره مسابقات پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور، مقام دوم رشته پرس سینه را کسب کرد. همچنین سیاوش قادری در رده چهارم این مسابقات ایستاد. این مسابقات از ۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت به میزبانی قم برگزار شد.
تعهد ۴ میلیارد تومانی خیران خراسان جنوبی در اجرای طرحهای ورزشی
مدیر کل ورزش و جوانان استان در اولین همایش خیران ورزش یار استان گفت: ۳۶ خیر نیک اندیش برای ایجاد فضاهای ورزشی در خراسان جنوبی ۴ میلیارد تومان تعهد کردند که این کمکها برای ساخت ۱۶ طرح شامل ۹ گود باستانی، ۴ سالن ورزشی و ۳ زمین چمن مصنوعی هزینه می شود که عملیات ساخت این طرحها آغاز شده است.
دکتر افضل پور افزود: با بهره برداری از این طرحها ۱۲ هزار متر مربع فضای ورزشی به فضاهای ورزشی خراسان جنوبی افزوده می شود.وی گفت:شهرستان های قاین و سرایان بیشترین جذب خیران ورزشی را به خود اختصاص دادند.در پایان از ۲۱ خیر ورزش یار خراسان جنوبی قدردانی شد.
کسب عنوان نخست مسابقات
موتورکراس قهرمانی کشور
سینا داشگر نونهال موتور سوار خراسان جنوبی موفق به کسب مقام اول مسابقات قهرمانی کشور شد. در اولین دوره مسابقات موتورسواری در رشته موتور کراس که به میزبانی استان تهران برگزار شد سینا داشگر عضو تیم موتور سواری استان توانست مقام نخست این دوره از مسابقات در رده سنی نونهال در کلاس ۶۵ سی سی را کسب نماید. این مقام برای نخستین بار در رشته موتور سواری در این رده سنی کسب شد.
همایش دوچرخه سواری فرهنگیان فردوس برگزار شد
به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس و به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، همایش دوچرخه سواری ویژه فرهنگیان شهرستان فردوس برگزار شد.
همزمان با شروع این همایش فرهنگیان شرکت کننده با حضور در گلزار شهدا، مزار شهدای معلم این شهرستان را غبارروبی و عطر افشانی کردند، سپس مسیر گلزار شهدا تا پارک لاله باغشهر اسلامیه را رکاب زدند.در پایان این برنامه به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*