اخبار ورزشی

تیم موتورکراس استان در رقابت های کشور
موتور سواران خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های موتورکراس قهرمانی کشور ۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی تهران برگزار می شود. سینا داشگر ، امیر حسین جمالی، ابوالفضل مطلبی، جواد جمالی و محسن نیک اختر به مربیگری حمید جوزانی و سرپرستی سعید قربانزاده نمایندگان خراسان جنوبی در این دوره از مسابقات هستند که به مصاف رقبای خود می روند.
معرفی برترین های دارت بازنشستگان استان
اولین دوره مسابقات دارت بازنشستگان خراسان جنوبی با معرفی برترین ها پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دارت بازنشستگان و پیشکسوتان خراسان جنوبی در دو بخش بانوان و آقایان با حضور ۵۳ شرکت کننده در محل خانه دارت( سالن سرو) برگزار شد. در بخش بانوان طوبی جوشنی، مهری وفایی فرد و عزت تلواری مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین علیرضا موذن، دلیری و توکلی مقام های اول تا سوم بخش آقایان را به خود اختصاص دادند. گفتنی است مسئولیت برگزاری این رقابت ها را خانم صائبی و سعادتی و در بخش آقایان تفکر و محمدزاده برعهده داشته اند. همچنین داوران این رقابت ها اسماعیلی مودی، فروتنی، محمدزاده و خانم ها پیروزمند و مالکی بوده اند.
پیگیری رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور در بیرجند
رقابت های اسنوکر لیگ برتر کشور با قهرمانی زود هنگام جهان بیلیارد تهران در روز دوم پیگیری شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، سید علیرضا محسنی رئیس سازمان لیگ فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: در روز نخست این رقابت ها تیم شادمان گیلان، جهان بیلیارد تهران و منتخب خراسان رضوی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. وی افزود: روز دوم این رقابت ها با قهرمانی جهان بیلیارد تهران برگزار شد و تیم های شادمان پاسارگاد رشت و منتخب مشهد مقام های دوم و سوم را کسب کردند. وی ادامه داد: در این رقابت ها ۲ تیم از خراسان جنوبی حضور دارد که هیات بیلیارد این استان مقام هفتم و تیم پارس خراسان جنوبی مقام نهم را کسب کرد. گفتنی است این رقابت ها با حضور ۱۰تیم شامل جهان بیلیارد تهران، منتخب هیات خراسان رضوی، شادمان پاسارگاد گیلان، هیات بیلیارد زنجان ، منتخب خراسان جنوبی، بیلیارد پارس خراسان جنوبی، مداین تهران، پارسای زاهدان، SPتوپ طلایی و پاسارگاد گیلان برگزار می شود.
توقف تیم فوتسال بشرویه
در رقابت های لیگ دسته سوم کشور
تیم فوتسال شهرداری بشرویه نماینده فوتسال خراسان جنوبی در رقابت های لیگ دسته سه کشور با ۲ باخت و ۱ برد از راه یابی به دور نیمه نهایی بازماند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، پاکرو مسئول امور اداری و اجرایی هیئت فوتبال استان گفت: در رقابت های فوتسال بزرگسالان لیگ دسته سوم کشور نماینده خراسان جنوبی با انجام ۳ دیدار و ۱ برد و ۲ باخت از راه یابی به دور نیمه نهایی این رقابت ها بازماند. وی افزود: تیم فوتسال بشرویه در سومین باز ی خود مقابل تیم شهرداری شیروان با نتیجه ۵ بریک مغلوب این تیم شد .همچنین بازی این تیم در دیدار با کاشی ابرکوه یزد به دلیل مصدومیت بازیکنان کلیدی بشرویه و برخی عوامل حاشیه ای از جمله تغییر زمان بازی از ۱۸ به ۱۶ با نتیجه ۱۰ بریک به نفع تیم یزد پایان یافت. گفتنی است تیم فوتسال بشرویه در دیدار نخست خود مقابل تیم صدرای قم با نتیجه ۵ بر۲ به برتری رسید. لازم به ذکر است در رقابت های فوتسال بزرگسالان لیگ دسته سوم کشور که با حضور ۴۸ تیم در ۵ گروه به صورت منطقه ای برگزار شد ۱۰ تیم برتر صعود کننده به ۲ گروه ۵ تیمی تقسیم و در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه بطور مستقیم به لیگ دسته دوم فوتسال کشور راه پیدا می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*