آخرین خبر :

اخبار ورزشی

اعزام نماینده خراسان جنوبی
 به مسابقات دسته سه فوتسال کشور
تیم فوتسال مرکز علمی کاربردی شهرداری بشرویه به عنوان نماینده خراسان جنوبی به مسابقات مجتمع لیگ دسته سوم فوتسال اعزام شد. نماینده استان در گروه ۴ این رقابت ها با تیم های صدرای قم، سیمان شاهرود، کاشی آرین ابرکوه و شهرداری شیروان هم گروه است. این مسابقات به میزبانی شاهرود آغاز شد و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
اعزام دوومیدانی کاران جانباز ومعلول استان
 به رقابت های قهرمانی کشور  
تیم دو و میدانی هیات جانبازان و معلولان خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رئیس هیات جانبازان و معلولان استان گفت: رقابت های دوومیدانی قهرمانی جانبازان و معلولان کشور انتخابی رقابت های آسیایی ۱۳ اردیبهشت ماه و به مدت ۴ روز به میزبانی تهران برگزار می شود. شریعتی افزود: در این رقابت ورزشکاران خراسان جنوبی در دو بخش آقایان و بانوان با حریفان خود رقابت می کنند. وی ادامه داد: امیرحسین یوسفی، حجت ا… آهنی ،حمید ا… الهیاری، علی اشتری، جواد مردانی، امیر اسفهرودی و خانم ها الهام پدید، زهرا زحمتکش و نرجس شکرویی به سرپرستی جواد رضایی ریزو در این رقابت ها شرکت دارند.
وضعیت نامناسبت زیرساخت های ورزشی نهبندان
سرپرست اداره ورزش و جوانان نهبندان گفت: وضعیت فعلی زیرساخت های ورزش شهرستان نهبندان متناسب با میزان تقاضای مردم این شهر نیست. به گزارش امروز خراسان جنوبی، حق پناه در جلسه شورای اداری ورزش شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه باید با بسیج کردن ظرفیت های نهادهای حاضر در شورای ورزش شرایط مناسبی برای فعالیت ورزشکاران فراهم شود، تصریح کرد: وضعیت فعلی زیرساخت های ورزش شهرستان نهبندان متناسب با میزان تقاضای مردم این شهر نیست. در ادامه این جلسه فرماندار نهبندان نیز با بیان اینکه باید از امکانات موجود حوزه ورزش حداکثر استفاده را ببریم، گفت: با توجه به رابطه معکوس ورزش با آسیب های اجتماعی در حوزه ورزش شهرستان نهبندان تلاش نماییم تا آسیب های اجتماعی کمتر شود.  مهندس نظافت افزود: امید است با تغییر مدیریت در راس ورزش شهرستان مسیر درستی در حوزه ورزش و جوانان ترسیم شود و تقویت میل به ورزش در جوانان شهرستان، توسعه فضاهای ورزشی و ارتقای ورزش همگانی در شهرستان را شاهد باشیم. همچنین در ادامه عجمی نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هدف از تشکیل جلسات شورای ورزش در شهرستان ها را ایجاد وحدت رویه در سیاست گذاری، هدایت ورزش، شناسایی و بهره وری منطقی از منابع موجود، هماهنگی و تعامل بین بخشی جهت شناسایی و تأمین نیازهای تربیت بدنی و ورزش و تسریع در انتقال سیاست کلان ورزش در حوزه های بومی ذکر کرد. گفتنی است در این جلسه مصوب شد اخذ مجوزمیزبانی مسابقات شتردوانی کشوری، احداث زمین فوتبال ساحلی، راه اندازی لیگ فوتبال شهرستان، تامین بخشی از هزینه اعزام تیم شتردوانی به مسابقات شتردوانی اصفهان و تامین اعتبار جهت تعمیر جکوزی استخر شنای شقایق پیگیری شود.
اعزام دو نماینده استان به رقابت های دو و میدانی کشور
دو نماینده خراسان جنوبی به رقابت های قهرمانی  دوومیدانی کشور اعزام شدند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های دوومیدانی قهرمانی کشور رده سنی جوانان پسر ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کردستان شهرستان سنندج برگزار می شود. نمایندگان خراسان جنوبی وحید رمضانی و عرفان محمدی به سرپرستی علی عابدینی در این رقابت ها حضور دارند.
برگزاری کلاس های نجات غریق و غواصی در استان
کلاس های آمادگی نجات غریق و غواصی خراسان جنوبی در دو بخش بانوان و آقایان از ۱۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه و در استخرهای سرتاسر استان با حضور مدرسین فدراسیون خراسان جنوبی برگزار می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*