آخرین خبر :

اخبار ورزشی

مقام نخست بانوی خراسان جنوبی
در رقابت های قهرمانی سنگنوردی
جانبازان و معلولین کشور

بانوی خراسان جنوبی در چهارمین دوره رقابت های قهرمانی سنگنوردی جانبازان و معلولین کشور مقام نخست را کسب کرد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، چهارمین دوره رقابت های سنگنوردی قهرمانی جانبازان و معلولین کشور ۱۱ اردیبهشت ماه در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور استان های قزوین، تهران ،کرمان،خراسان رضوی،جنوبی ومازندران در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزارشد. الهام پدید نماینده خراسان جنوبی در این رقابت ها در بخش سرطناب مقام نخست این رقابت ها را کسب کرد.
اعزام تیم شترسواری خراسان جنوبی
به مسابقات ملی کشور
تیم شترسواری خراسان جنوبی به هفتمین دوره مسابقات ملی کشور اعزام می شود. به گزارش امروز خراسان جنوبی، هفتمین دوره مسابقات ملی شترسواری کشور با حضور ۱۱ تیم از استان های اصفهان، قم، سمنان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، هرمزگان، فارس و دو تیم از اصفهان ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه به میزبانی روستای مصر شهرستان خور و بیابانک در استان اصفهان برگزار می‌شود. شرکت کنندگان مسافت سه و نیم کیلومتری را طی می کنند و در پایان به نفرات برتر جوایز نقدی اهدا می شود.
اعتبار ۹۰۰میلیون ریالی برای تجهیز
مرکز سنجش قهرمانی استان
مرکز سنجش قهرمانی استان تجهیز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، پایگاه قهرمانی و مرکز سنجش خراسان جنوبی با اعتبار ۹۰۰میلیون ریالی تجهیز شد. این مرکز مجهز به تمامی دستگاه های دیجیتال شده است و با سنسور چشمی مراحل آزمون را انجام می دهد و قابلیت این را دارد که تمامی دستگاه ها به شبکه وصل شده و آزمودنی در پایان آزمون از طریق رایانه نتایج آزمون را مشاهده کند این آزمون ها شامل تست ایلنویز و دوی ۹*۴ و بارفیکس دیجتیال و پرش ارتفاع و تعادل سنج و پرش ۸ جهته وانعطاف پذیری دیجیتال و… می باشد. گفتنی است این تجهیزات با همت اداره کل ورزش و جوانان استان ، همکاری هیات انجمن های ورزشی استان و مدیر پایگاه قهرمانی استان انجام شده است.
برگزاری مسابقه دوستانه والیبال در خوسف
مسابقه دوستانه والیبال در روستای دولت آباد شهرستان خوسف برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت روز کاروکارگر مسابقه دوستانه والیبال با حضور دو تیم روستای دولت آباد و تقی آباد بخش ماژان شهرستان خوسف برگزار شد که در پایان تیم دولت آباد سه بر دو از سد تیم روستای تقی آباد گذشت.
برد قاطعانه نماینده خراسان جنوبی
در رقابت های فوتسال لیگ کشور
تیم فوتسال بشرویه نماینده خراسان جنوبی در اولین بازی خود در رقابت های فوتسال لیگ کشور از سد تیم قاین گذشت. پاکرو مسئول امور اداری و اجرایی هیت فوتبال استان گفت: در اولین دیدار رقابت های لیگ فوتسال کشور تیم فوتسال مردان دانشگاه علمی کاربردی بشرویه با نتیجه ۵ بر ۲ از سد نماینده قم گذشت. گفتنی است این رقابت ها به میزبانی شاهرود در استان سمنان برگزار می شود.
استارت رقابت های ورزشی
پیشکسوتان استان
جشنواره ورزشی پیشکسوتان خراسان جنوبی آغاز شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، مراسم افتتاحیه اولین جشنواره ورزشی ویژه پیشکسوتان و بازنشستگان خراسان جنوبی روز گذشته با حضور مسئولین و استقبال پرشور بازنشستگان در سالن عفاف بیرجند با اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی شاد و متنوع برگزار شد. دراین جشنواره ورزشی بازنشستگان در رشته های شنا، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج و دارت در دو گروه بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*