آخرین خبر :

اخبار ورزشی

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شوسف
همایش پیاده روی خانوادگی در بخش شوسف شهرستان نهبندان برگزار شد. این همایش بمناسبت هفته سلامت و با همت اداره ورزش و جوانان، شبکه بهداشت و درمان، بخشداری، شهرداری، بسیج و سپاه شهرستان نهبندان با حضور ۶۵۰ نفر در شوسف نهبندان برگزار شد. در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهداشد.
برگزاری رقابت های ورزشی بانوان در درح
مسابقات ورزشی بانوان بخش درح شهرستان سربیشه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، این رقابت ها در دو رشته تیراندازی و دارت و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج در محل مزارخواجه مراد بخش درح برگزار شد. الهه قربانی، منصوره سیروسی و زهرا محمدیان مقام های اول تا سوم تیراندازی را کسب کردند. همچنین در بخش دارت زهرا محمدیان، ملیحه خسروی و نجمه ایوبی اول تا سوم شدند.
راهیابی تیم درمیان به رقابت های
 لیگ دسته یک فوتسال استان
تیم سیمان باقران شهرستان درمیان در رقابت های لیگ دسته دو فوتسال استان با قهرمانی توانست جواز حضور در لیگ دسته یک استان را کسب کند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال لیگ دسته دو خراسان جنوبی با حضور ۶ تیم و به میزبانی آرین شهر در شهرستان قاین برگزار شد که در پایان تیم سیمان باقران(درمیان الف) قهرمان شد و به لیگ دسته اول استان راه یافت. و تیم های نهبندان و بشرویه مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
 رقابت کارکنان سربیشه در سه رشته ورزشی
رقابت های ورزشی ویژه کارمندان ادارات سربیشه برگزار شد. به گزارش امروز خراسان جنوبی، به مناسبت هفته سلامت این رقابت ها در دو بخش بانوان و آقایان در رشته های دارت(ویژه بانوان)، تیراندازی با تفنگ بادی و تنیس روی میز(ویژه آقایان) در سالن اندیشه مجموعه ورزشی تختی این شهر برگزار شد. در پایان این رقابت ها علیرضا ایزدی از اداره ورزش و جوانان؛ احسان سمیعی از آبفار و علی چاردهی از بنیاد شهید در رشته تیراندازی با تفنگ بادی مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین علی حسنی از آموزش و پرورش، مهدی الادری از بسیج و  یاسر جمشیدی مقدم از آبفارمقام نخست تا سوم در رشته تنیس روی میز را بدست آوردند. در رشته دارت نیز مریم مزیدی کمیته امداد، طاهره رمضانی از شبکه بهداشت و آرزو ارشدی راد از شبکه بهداشت اول تا سوم شدند.
تیم طبس قهرمان رقابت های فوتسال جوانان استان شد
رقابت های فوتسال جوانان خراسان جنوبی با قهرمانی تیم طبس پایان یافت. به گزارش امروز خراسان جنوبی، رقابت های فوتسال جوانان استان با حضور تیم هایی از بیرجند، فردوس، طبس، قاین و بشرویه در سالن ورزشی بشارت شهرستان بشرویه برگزارشد که در پایان تیم های طبس، بشرویه و قاین مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
رکاب زنی دوچرخه سواران استان در طبس
دوچرخه سواران استان در طبس رکاب زنی کردند. به گزارش امروز خراسان جنوبی، توسلی دبیرهیات دوچرخه سواری طبس گفت: رقابت های دوچرخه سواری استان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و باحضور دو شهرستان طبس و قاین به میزبانی طبس برگزار شد. وی افزود:  ۲۲ شرکت کننده مسافت ۸۵ کیلومتری روستای حلوان به سمت طبس  را رکاب زدند. وی ادامه داد: در پایان این رقابت  حامد حسن پور از قاین مقام نخست رده بزرگسالان را کسب کرد، مهدی اخوان صفار  و محمدحسن بوستانی  از شهرستان طبس مقام های دوم و سوم را کسب کردند و در رده سنی جوانان هادی صالحی، امیرحسین زراعت کار و امیرمحمدیوسف زاده اول تا سوم شدند. گفتنی است نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*